2016/04/18

Snapchat

Snäppi-addikti ilmoittautuu täällä! Tuo sovellus on kyllä äärettömän hauska, ainoa miinus on kyllä se, että ei oikein osaa etsiä sieltä uusia seurattavia ihmisiä, eikä kovinkaan moni mun kavereista käytä tätä sovellusta! Mun on kuitenkin tullut käytettyä snapchattia välillä kun on ollut tylsää ja naureskellut itsekseen autossa typerille naamanmuokkaus filttereille! Olin ensin snäppiä melko paljon vastaan (koska en ymmärtänyt siitä hölkäsen pöläystä) mutta sovellus on kyllä kiva ja erilainen kuin joku instagram johon jää kaikki käyttäjän kuvat näkyviin. Mun puhelin ei kuitenkaan tykännyt tästä ohjelmasta ja sammutti puhelimen lähestulkoon aina, kun käytin sitä. Sitten tuo puhelin alkoikin keksiä sammua ihan milloin tykkäsi, joten kiikutin sen lauantaina huoltoon. Nyt taas saan elää siis ilman älypuhelinta ja blogijuttuja pääsenkin katsomaan aina vaan kun pääsen koneelle.. Toivon mukaan tällä kertaa puhelin menisi kuitenkin takuuseen, kun olen jo kerran käyttänyt tuota puhelinta huollossa ja siellä se olikin kokonaiset 2kk..

Mutta olisi ihana saada uusia seurattavia snapchatin puolelle, vaikken nyt hetkeen pääse snäppäilemään sinne. Lupaan kuitenkin snäppäillä entistä ahkerammin kun saan puhelimen takas käyttööni! ♥  Löydätte mut siis sieltä nimimerkillä miinakaroliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti