2017/02/26

MITÄ OLEN VIIMEAIKOINA SHOPPAILLUT?

Hellurei! Jälleen kerran ihanan rento viikonloppu takanapäin ja vihdoin myös kakki siivoushommat tehtynä, huh!! Onneksi H oli antanut mulle joulukalenterissa lahjaksi yhden siivouspäivän, joten pystyin käyttämään sen hyvin tällä viikollla, kun kävin muuten itse siivoamassa kaksi muutakin paikkaa.  Nyt kuitenkin olen vähän kuvaillut uusimpia shoppailuja, joita on tässä alkuvuonna tullut hankittua!

Kesävaatteita olen alkanut haalimaan jo pikkuhiljaa. Ekana ostoslistallani olikin nämä "paperipussi-housut" ja ne bongasinkin Bikbokista. Odotan jo innolla, että pääsisin käyttämään niitä! Myöskin pitsibody tarttui mukaan Bikbokista.

Olen vähän nuuka hankkimaan mitään tabletteja/kaitaliinoja meille, koska en meinaa ikinä löytää mitään mieluista. Kimalle kaitaliina kuitenkin alkoi tuntua jo vähän liian talviselle ja kaipasin edes vähän väriä meille. Pentikiltä löysinkin tämän ihanan omenapuu-kaitaliinan, josta saa juuri sopivasti väriä keittiöön!

Muutamia vaateostoksia onkin vilahtanut täällä blogin puolella jo asukuvien muodossa, mutta tässä muutamia ihan uusiakin! Karvatakki löytyi kirpparilta, Vaaleanpunainen bombertakki ja kauluspaita Gina tricotista ja neulemainen mekko Nellyltä. Olen myös hukannut viime aikoina yhden treenitoppini ja Kuopiossa tuo Niken ihanan vaaleanpunainen toppi tuli näyteikkunassa vastaan ja pakkohan se oli haettava mukaan sieltä!

Victoria Secret`sin vartalotuoksut ei ole ikinä oikeastaan kuulun ostoslistalleni. En ole ikinä kokenut, että hajuvesien lisäksi pitäisi käyttää tällaista "litkumpaa" versiota, mutta sitten keksinkin käyttää tätä ihan huonetuoksuna! Tätä on kiva supsutella kämppään aina siivouksen jälkeen!

Myönnetään, olen hurahtanut kirjoihin. En kuitenkaan lue ihan mitä tahansa kirjoja, mutta muutamia mulla on kuitenkin ostoslistalla! Hetki sitten nappasinkin tämän kirjan kirjakaupasta mukaani, koska noh, tietty hääisnpiraatiota kasvattamaan! Tässä on ihania vinkkejä juhlien järjestämiseen, joten kiva saada vielä lisäideoita niin hääjärjestelyihin, kuin vaikka kesän tuleviin grillibileisiin.

Olen myös melko huono käymään kirppareilla ja siellä tuleekin pyörittyä melko harvoin. Viime kerralla kuitenkin löytyi tuon karvatakin lisäksi kivat vaaleanpunaiset kengät, jotka odottavat jo kovasti kesää että pääsisivät käyttöön!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti