2017/02/03

VOLYYMIRIPSET BY SINI

Yksi volyymiripsi-addikti ilmoittautuu täällä! Olen saanutkin kyselyitä välillä aina ripsiini liittyen, joten nyt ajattelin ihan rustailla teille postausta asiasta. Keskiviikkona kävin taas huollattamassa ripset, joten tässä teille vähän infoa, missä ja millaiset ripset käynkään ottamassa.


Huollan ripset yleensä 3 viikon välein Studio PMK:ssa. Sini on tehnyt mulle Volyymiripsiä lähes vuoden ajan, enkä vaihtaisi ripsien laittajaa keneenkään muuhun! En kyllä itse osaa olla niin kauaa aikaa paikallaan, eli päiväunet ovat ripsihuollossa mulla tosi harvassa. Sini onneksi kestää mua, vaikka heiluisinkin ja höpöttelisin ripsihuollon aikana :D


Ripsiin mulla laitetaan D-kaarevuutta ja pituudeltaan 9-14mm. Ripset pysyy mulla melko pitkään hyvänä, eikä niitä tarvi juurikaan edes harjailla. En kyllä osaisi enää kuvitella elämää ilman ripsienpidennyksiä, koska jatkuva tekoripsien käyttö oli oikeasti tosi rasittavaa! Nyt on jopa kiva, kun voi lähteä ihmisten ilmoille ilman silmämeikkiä, koska volyymiripset näkyykin oikeasti enemmän kuin esim. klassiset ripsienpidennykset :) 

Löytyykö sieltä muita volyymiripsiin käyttäjiä?







Yhteistyössä Studio PMK

6 kommenttia:

  1. Upeat räpsyt!♥ Mulla on tällä hetkellä kans ihan hirvee himo laittaa taas ripsipidennykset, ne helpottaa oikeesti niin paljon elämää, kun ei tarvi meikata silmiä niin paljon!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos silja! Kannatan kyllä ehdottomasti hankkimaan ripsienpidennykset, itse en varmaan osaisi elää enää ilman näitä hahah :D

      Poista
  2. Ekana huomio kiinnittyi budhiin. Aim in lööv. <3
    Onpa nuo ripsetkin upeat. Todella kauniit, pitkät ja tuuheat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sisustus on kans kyllä ihana ja nuo Buddhat kyllä kruunaa sen! :) Kiitokset <3

      Poista