2017/06/13

BACHELORETTE WEEKEND

Huh, viikon blogi tauko on nyt ohitse ja tämä ei tosiaan ollut tarkoituksen mukainen tauko, vaan perjantaina mulla tosiaan alkoikin yllärinä polttarit ja nyt olen vasta pikkuhiljaa kerennyt tehdä jotain muutakin kuin töitä ja päiväunia!

Perjantaina tosiaan vietin ihan normaalia työpäivää toimistolla kuvia muokaten, kun yhtäkkiä paikalle pärähti kuusi sukkahousupäistä pankkiryöstäjää. Minut tietty kaapattiin pakun perälle ja ajelutettiin kotiin pakkaamaan ohjeiden mukaisesti. Sitten sain päälleni ehkä maailman rumimman asun joka päällä  kuljin hetken aikaa :D Sitten alkoikin matka kohti tuntematonta, mutta veikkasin vaan, että eipähän olla ulkomaille menossa koska passia ei käsketty pakata mukaan (pakkauslistassa oli myös mm. makuupussi, kumpparit ja ulkoilukamppeet joten ajattelin että tämä on varmaan joku eräviikonloppu..)

Automatkan aikana kuitenkin paljastui, että nämä pirskeet pidetään Tallinnassa ja Harri oli vienyt mun passin jo aikaisemmin tytöille. En olisi kyllä ikinä uskonut, että mut onnistutaan yllättämään mutta niin ne vaan onnistui! Tuntui että ruokahalu oli ihan nollissa kun tärisin koko perjantai päivän ihan shokissa :D

Illalla sitten lähdettiinkin laivalla kohti Tallinnaa ja siskopuoleni hyppäsi matkaan vielä Helsingin päässä. Laivassa meillä olikin hytti jossa huilattiin eka ilta. Lauantai aamuna saatiin startata aikaiseen ja lähdettiin Tallinnaan hotellia kohti. Laittauduttiin hotellilla valmiiksi ja sitten taas otettiin taksi eläintarhan suuntaan. Kierreltiin muutama tunti eläintarhassa joka oli täynnä erilaisia vuohia, tiikereitä, jääkarhuja ja hulluja haikaroita hahah!

Eläintarhailun jälkeen käytiin satamassa syömässä ja sitten olikin taas ohjelmaa vuorossa. Taksi suuntasi Tallinnan tv-mastolle, jossa päästiin reunakävelylle 170 metrin korkeuteen. Tykkäsin tosi paljon reunalla kävelystä ja oli kiva kun Laura ja Sini oli siellä mukana! Oli niin siistiä vaan istua siellä korkealla reunalla ja katsoa maisemia. Keli oli kans lauantaina ihan äärettömän hyvä, mulla jopa paloi olkapäätkin tuolla.

Reunakävelyn jälkeen mentiin sitten hetkeksi huilaamaan hotellille ja sitten oli taas ylläriä luvassa. Pihaan kaartoi valkoinen limusiini ja lähdettiin sillä ajelemaan rantamaisemiin! Käytiin rannalla kippistelemässä skumppien kanssa ja nappaamassa kuvia ja sitten lähdettiinkin syömään. Syömisen jälkeen napattiin vanhassa kaupungissa asukuvat ja sitten mentiin sellaiselle kattoterassille juomaan yhdet juomat. Väsy alkoi iskeä jo siinä vaiheessa iltaa, kun herätys oli kuitenkin ollut jo aamukuudelta. Lähdettiin kuitenkin porukalla vielä viimeiseen paikkaan, nimittäin viereiselle strippiklubille. Olipahan sekin taas kokemus, mutta nyt voin sanoa ettei tarvi enää mennä kyseiseen paikkaan :D Strippiklubeilun jälkeen mentiin sitten hotellille ja vietettiinkin aikaa vielä hotellin edustalla pienemmällä joukolla ja samalla sainkin kerättyä vinkkejä avioliittoa varten!

Sunnuntai aamuna saatiin onneksi nukkua hiukan pitempään ja sai syödä kunnolla hotellin aamupalaa. Päivä oli hiukan sateinen, joten käytettiin se shoppailuun ja kuvailuun. Shoppailujen jälkeen suunnattiin sitten laivalle takaisin ja sen jälkeen ajettiin kotiin päin. Kotona olin tosiaan sunnuntaina klo 12 yöllä, eli tällaiset kevyet 60 tunnin polttarit tuli vietettyä! Eilinen päivä menikin sitten töissä ja sen jälkeen nukuin loppupäivän pituiset päikkärit, joten blogin kirjoittelu onkin ollut sitten vähän vähemmällä. Tästä tekstistäkin tuli varmaan melko sekava, kun tuntuu että olisi sata hommaa tehtävänä ja kuviakin olisi reilut 300 kappaletta muokattavana.

Kaikenkaikkiaan nämä polttarit oli ikimuistoiset ja ihanan paljon tytöt olivat nähneet vaivaa näiden eteen, vaikka muutama pari muuttujaa matkaan kuuluikin, mutta olisihan se ihme jos 8 hengen akkalauma pärjäisi koko viikonlopun ettei matkaan tulisi mutkia :D  Kiitos vielä koko porukalle viikonlopusta ja Katsulle suurkiitos kun kuljit kamera kädessä ja sain kivoja kuvia tänne bloginkin puolelle!
(meidän häihin liittyviä kuvia voi muuten seurata instagramissa hästägillä #harmi2017)

1. Voi vitsit miten hienot polttarit on ollut!ihan huiput <3

1. jep olin kyllä yllättynyt miten paljon näihin oli panostettu! :,)

2. Ihan mahtavat polttarit sulla, oli niin kiva seurailla teiän menoja somesta <3

1. hih oli varmaan hauska seurailla :D Tää oli kyllä ikimuistoinen viikonloppu<3

3. Sulla oli niin huiput polttarit!<3 Tsekkailin snapchatista menojanne ja näytti niin hauskalta :-D

1. hahah jep!<3 oli varmaan hauska seurailla sieltä :D

4. Oiii ihana polttariyllätys tehty sulle <3

5. On kyllä ihana yllätys! :)