2017/06/07

PITKÄSTÄ AIKAA KAMPAAJALLA

Eilen tuli istahdettua pitkästä aikaa kampaajan penkkiin kun Jaana laittoi hiukseni hääkuntoon! Viime hiustenvärjäyskerrasta on se reilu vuosi mennyt ja olen yrittänyt vaan saada hiuksiani kasvamaan. Nytkään ei mitään radikaalimpaa muutosta lähdetty tekemään, vaan laitettiin ohuita vaaleita raitoja ja Olaplex-hoito. Samalla myös napattiin huonot latvat hiuksista ja kiva kun tuli hiukan fressimpi muutos hiuksiin! Olaplexin ansioista hiukset on myös ihanan pehmeät, pitäisi varmaan useammin tehdä tällaisia hoitoja hiuksille..

Yllätyin kyllä näistä kuvista miten pitkät mun hiukset onkaan takaapäin (kunnon backstreetboys malli), miksei ne voi kasvaa samaa tahtia tuosta edestäkin?! :D Anyway, mulla tuskin tulee olemaan sellaista aikaa milloin voisin elää ilman jatkeita. Vajaa parin viikon päästä mulla on myös koekampaus joten ehkä laitan sitten taas hiusaiheista postausta! Nyt kuitenkin suuntaan ulospäin, koska kukapa haluaisi viettää sisällä tällaisia kesäpäiviä?

2 kommenttia:

  1. Ite oon ainakin jäänyt rankasti pidennysten armoille! Teipit ollut 3-4 kertaa ja nyt on ehkä 4 tai 5 klipsisetti menossa. Mutta mikäs siinä, saa näyttävän sitten arkeen ja juhlaan kun haluaa, omaan työhöni en pukisi :) Hyvä kun saa pidettyä hiuksista huolta, ite oon vuosi sitten viimeksi käynyt leikkaamassa tukan.

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidennyksiin jää kyllä oikeasti koukkuun (mullakin nyt kymmenes vuosi menossa) eikä mun hiukset oo kasvanu yhtään ja ne on niin ohuet ettei saa laitettuu mitenkää ees :D olis kiva kyllä hoitaa hiuksia ja käydä kampaajalla useemmin mut se aina jotenkin jää hahah!

      Poista