2017/06/23

FAVORITE HOODIE 

Collegepaita Tommy Hilfiger (Tommy Jeans) |  Farkut Dr.denim | Reppu H&M | Kengät Converse

Moro! Tulin pikaisesti julkaisemaan asukuvat ennen kuin lähden juhannuksen viettoon.  Mun juhannusasu näyttää kutakuinkin melkein samalta kuin näissä kuvissa, tuosta Tommy Hilfigerin collegepaidasta on tullut ehdottomasti lempparivaatteeni (joka muuten löytyi miesten puolelta.) Mulla ei myöskään ole ollut ylä-asteen jälkeen minkäänlaista reppua, mutta tää söpöläinen reppu löytyi Henkkamaukasta. 

Nyt kutenkin laitan vähän meikkiä naamaan, laitan reppuun kamat mukaan ja suuntaan ainakin tänä iltana mökille viettämään aikaa kavereiden kanssa. Kameraa tuskin jaksan roikuttaa mukana, mutta täytyy katsoa laittaisinko jonkinlaista juhannuspostausta sitten myöhemmin vaikka puhelinkuvista! Kivaa kuitenkin, ettei juhannukseksi ole pahemmin suunnitelmia, vaan voi fiiliksen mukaan käydä eri kavereiden luona. Onks teillä kivat juhannussuunnitelmat?

Hyvää juhannusta sinne vielä!

8 kommenttia:

  1. Mä tilasin kans just tuon collarin, mutta valkoisena (koska harmaat oli loppu, ja valkoinen iski kans kivasti!) ja innolla odotan jo sen saapumista :-) Tuo harmaakin on kyllä ihan älyttömän ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä supermukava päällä! Voisin kans huolia sellaisen valkoisen <3

      Poista
  2. Hauska huppari! Mun mielest noi kaikki tommoset merkki-hupparit on aina hienoja, mut ite tykkään just värikkäistä ja semmosista pirteistä niin ostan sitä SuperDry merkkiä lähinnä näiden osalta. Myös Peakin huppareista oon tykkäillyt, varmasti tämä yhtä laadukas kuin nuokin merkit :)

    ~ Katri, www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans hamstraan aina tällaisia collegeja ja huppareita! Peakin hupparit on kans kivoja :)

      Poista
  3. Ompas ihana paita <3 Tykkään ja muutenkin tää asu iskee kyllä!

    VastaaPoista
  4. Moikka! Oon ite kans tilaamassa tuota kyseistä collegepaitaa ja tilattava miesten puolelta varmaankin, kun naisten puolelta kokoajan koot loppu. Kysyisinkin, että mitä kokoa tuo sinun on? Luulisi, että nuo miesten paidat ovat vähän reilumpia... kiitos jo etukäteen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Tuo on tosiaan ostettu miesten puolelta ja mulla on s koko :)

      Poista