2017/10/30

MITÄ TAPAHTUI LOKAKUUSSA?

Yritän selkeästi hiukan vältellä imuroinnin aloittamista, nytkin hivuttauduin vaan sohvalle läppärin kanssa ja aloin kuuntelemaan joululauluja.. Ihan outoa, että mun jouluhypetysinnostus on alkanut jo lokakuun lopussa?! Ehkä tuo valkoinen maa tekee osansa ja sen, että eilen nähtiin kotiinpaluu matkalla poroja. Suurin toive varmaan koko pohjoisen reissulla olikin, että näin poroja ja lunta hahah! Nyt saattekin nähdä puhelinkuvia lokakuulta, joissa saattaa hiukan näkyä tämä minun lievä jouluintoilunikin..

Pohjoisen reissulla kävimme myös ensimmäistä kertaa Joulupukin pajalla (vesisateessa joka hiukan laski sitä joulufiilistä) mutta nähtiin Joulupukki, joka oli ehkä hiukan liian pelottava meille, mutta muuten tuolta sainkin ostettua jo ensimmäisen joululahjan, joka odottaa nyt kaapin perällä vain paketointia!

 Muuten lokakuuhun mahtui shoppailua, shoppailua ja shoppailua. Huomasin, että lähes jokainen kavereistani ehdotti että lähdettäisiin shoppailureissulle ja mähän vastaan lähes aina että lähetään! Tässä kuussa tosiaan Napapiirin lisäksi shoppailtiin Jyväskylässä ja Tuurissa. Myöskin mun sisustuskuume nousi potenssiin sata ja ostoslista täyttyy joka päivä vaan enemmän kun keksin kaikkia ihania juttuja, mitä meidän koti just nyt kaipaa.

Mutta kuului mun lokakuuhun myös ihan arkisia asioita, Vain elämää jaksoja, sählyä, salilla käymistä, heppailuja, kodin järjestelyä, ikkunanpesukoulua, kirppiksellä omien tavaroiden  myyntiä, koirien kanssa retkeilyä ja etenkin laiskottelua sohvalla samalla kun taustalla pyörii Gossip girl. Lokakuu vei mun motivaatiota vähän tipotiehensä, mutta nyt ainakin fiilis on jo hiukan erilainen, kun ihana joulukin on lähestymässä ja suurimmat kiireet alkaa helpottaa marraskuun alkupuolella!
Miten sun lokakuu meni ja odotetaanko siellä joulua yhtä innoissaan kuin täällä? 


4 kommenttia:

  1. No mä just sain tehtyä jouluaiheisen postauksen blogiin x) Eli siis ootan! Mun mielestä joulua vois juhlia pitkään ennen ja jälkeen joulun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo täytyy käydä kurkkaamassa! Oon kans samaa mieltä, nyt varsinkin on ihana fiilistellä joulua kun on luntakin :)

      Poista
  2. No itsekin päivittelin tota my postia :) Tää on aika jouluaiheinen, kun pääsykokeet on selätetty, niin kyllä se joulu alkaa mielessä pyörimään! Kohta vois hakea sen valkoisen tekokuusen sieltä varastosta!

    Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ihana kuulla että säkin fiilistelet jo joulua! mun pitäis myös ostaa meille uusi valkoinen kuusi, mutta en viitsinyt vielä ostaa sitä koska oisin kuitenkin laittanut sen jo paikoilleen :D

      Poista