2017/10/02

PARASTA SYKSYSSÄ

Olen alkanut tykkäämään Suomen kaikista vuodenajoista, enkä voisi enää sanoa, että kesä on se lempparivuodenaika. Kaikissa vuodenajoissa on tietysti omat miinuksensa ja sitten kun niiden kanssa on elänyt muutaman kuukauden, niin sitten onkin jo ihan kyllästynyt kyseiseen vuodenaikaan hahah! Tää aika syksystä onkin itselleni yksi lemppariaika vuodesta, kun on ruska-aika eikä vielä kovin pimeää. Nyt kuitenkin listasin muutamia juttuja, jotka on mun mielestä parasta syksyssä;

Kellastuvat lehdet. Ne musta kuuluu vaan syksyyn ja on ihan kiva, että pihassakin on niitä pudonneita lehtiä! Innostuinkin kuvailemaan koiria lehtikasassa ja Penni ei selkeästikään arvostanut, kun tuulikoneena toimi lehtipuhallin hahah!

Muhkeat neuleet ja kaulahuivit. Mulla on joka_ikinen syksy sama operaatio edessä. Etsin itselleni täydellisiä kaulahuiveja ja neuleita, mutta onnistun yleensä löytämään vaan niitä epätäydellisiä. Onneksi tänä vuonna sain kuitenkin varastoon edes yhden muhkean neuleen ja uuden kaulahuivin!

Lämpimät juomat. Vaikken olekaan näiden lämpöisten juomien suurkuluttaja, niin silti voin vannoa että joisin vanilla latten suklaan kera ihan milloin tahansa tässä syksyn aikana! Nyt mulla olisi myös tarkoitus opetella juomaan teetä useammin..

Lämpöiset viltit. Olen myös vilttihamsteri ja näitäkin ostan lähes vuosittain. Ehkä jonain vuona ostan vielä sen Balmuirin version, mutta nyt löydettiin niin ihanat karvaviltit Jyskistä, että ne oli pakko kiikuttaa kotiin. Haaveilen myös uusista karvatyynyistä meidän olkkariin..

Villasukat ja olohousut. Kotivaatteet alkaa olla enemmän käytössä näin syksyllä ja pörrösukat on käytössä lähes aina kun olen vaan kotona!

Leipominen. Mulle on tullut nyt hiukan innostusta leipomisenkin kanssa ja ensi viikolla voisi mahdollisesti leipoa vaikka omenapiirakan!

Uusien metsäpolkujen etsiminen. Koirien kanssa on niin kiva lähteä etsimään aina uusia polkuja ja reittejä ja samalla ottaa vaikka termariin mukaan kaakaota ja eväät!

Pimenevät illat ja kynttilät. Olen myös kynttilä/lyhty hamsteri ja nyt kun illat pimenee, niin on ihana päästä polttamaan tuoksukynttilöitä!

 Tulevan joulun suunnittelu.. Meinasin jo yhdessä vaiheessa että en sen erikoisemmin miettisi mitään joulukoristeita tai muuta vastaavaa, mutta nyt olen alkanut jo hiukan miettimään kaikkia kivoja joulujuttuja! Meilläkin joulu tullaan viettämään Levillä, enkä millään malttaisi odottaa tuota reissua!



8 kommenttia:

  1. Eikä ihanat noi koirat tuola lehtien alla piilossa!! :) Muutenkin kivat jutut, mäkin haluaisin kyllä jotain tässä leipoa nyt kun on syksy!

    ~Finnlandsnorsk~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah jouduin niitä vähän ehkä asettelemaan sinne mutta onneksi ne suostuivat pysymään paikoillaan kuvien ajan ;)! Mulla kans on tarkoitus leipoa muutamia uusia juttuja nyt syksyllä!

      Poista
  2. Voi, miten ihania nää koirakuvat ♥ Sydän sulaa! Ja muutenkin tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
  3. Tähän oli hyvin kiteytetty syksyn kivoimmat jutut :) Ja voi apua miten söpöt koirat lehtikasassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oot samaa mieltä! :) koirat oli todella innoissaan näistä kuvauksista (not) mutta onneksi niistä tuli söpöjä kuvia!

      Poista
  4. En kestä miten söpöjä nuo teidän koirat on! :D <3 Syksy on mun suosikkiaikaa, silloin on aina kaikista inspiroitunein olo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ne on kyllä suloinen kolmikko! :D Totta, syksyn aikaan löytää kyllä hyvin inspiraatiota!

      Poista