2018/06/04

PIKAVISIITTI KALAJOELLE 


Me päätettiin eilen lähteä pienelle kesäreissulle, kun molemmilla meistä oli vielä tänään vapaapäivä. Ja kuten aiemmassa postauksessa mainitsinkin, yksi stressinaiheistani nyt sitten toteutui ja se ihana lämmin kesä hävisi kuin pieru saharaan, kun saimme ajettua auton kalajoelle :D Tää on kyllä just sitä mun tuuria, heti kun oltaisiin tekemässä jotain, niin kelit muuttuukin aivan täysin ja pilaa suunnitelmat kokonaan!

Suunnitelmanahan oli että napattiin teltta mukaan ja oltaisiin menty telttaretkeilemään kalajoelle, mutta paikalle päästyämme todettiin, että on aivan liian kylmä :D +14 astetta ja hirveä tuuli, käytiin kuitenkin kävelemässä koirien kanssa rannalla ja katselemassa maisemia, eli ei mikään turha reissu nyt kuitenkaan! Mä vähän haaveilin auringonotosta ihanalla hiekkarannalla (minä tosiaankin tarvitsisin sitä rusketusta kun vertaa tuota H:n ja minun kuvaakin.. :D)

Mulla on muutenkin jäänyt pienoinen "lomamoodi" päälle, vaikken ole edes lomaillutkaan Lontoon reissun jälkeen. Arkisista asioista on jotenkin hankala saada kiinni, kuten säännöllisestä ruokavaliosta, liikunnasta ja nyt myös kun en ole suunnitellut blogiin postauksia, niin en osaa jotenkin ajatella yhtään mitä kaikkea täytyisi kuvailla ja postailla tänne! Niin kummallista kun jotenkin pasmat on ihan sekaisin, mutta samalla jollain tapaa ihan kivaa elää vähän rennommin. Ja ehkä se on kesän tarkoituskin, kaikkea ei tarvitse tehdä sen tietyn kaavan mukaan koko ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti