2018/06/02

KESÄKUVIA VIIME PÄIVILTÄ 

Helouu ja ihanaa kesökuun alkua! Mä pidin vahingossa pienen blogiloman ja nyt vasta aukaisinkin Nouwin sivuston ja ajattelin hiukan rustailla tänne. Koko viikon ajan on ollut koko ajan tekemistä ja ajateltavaa, joten päätin suosiolla avata blogin vasta sitten kun on aikaa kirjoitella tänne. Samalla julkaisinkin kuvat meidän toukokuun treffeiltä, pyöräiltiin eväiden kanssa pienelle laiturille viettämään piknikkiä eväiden kera!

Olen ollut super onnellinen näistä aurinkoisista keleistä ja lämmöstä, mutta sen lisäksi olen myös stressannut jo siitäkin että millon tämä luksus oikein loppuu ja pitääkö tässä nyt äkkiä tehdä kaikki mitä kesällä voi tehdä :D Hassua ajatella, että nyt on vasta kesäkuun toinen päivä vaikka kesä on ollut täällä ainakin kuukauden ajan! Stressin aiheita on myös kuulunut viime aikoihin melko reippaasti, mutta onneksi nyt asiat alkaa olla hoidossa. Mulla tosiaan aivot on heittänyt kärrynpyörää päivittäin, olen varmasti ajatellut päivien aikana miljoonaa eri asiaa ja yrittänyt hoitaa kaikki järjestykseen! Nyt myös mökkibuumi alkoi iskeä, joten ensi viikon tulen luultavasti viettämään siellä maalipöntön ja pensselin kanssa.
 
Nyt toivotankin teille ihanaa lauantai-iltaa ja suuret onnittelut kaikille valmistuneille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti