2018/08/19

ARJEN LUKSUSHETKIÄ 

Elokuu on mulle ollut heittämällä kiireisin kuukausi koko vuoden aikana, tässä kuussa en todellakaan ole kerennyt kuluttaa takamustani sohvannurkassa, vaan olen saanut tehdä kaikenlaisia hommia ja juosta tukka putkella eteenpäin. Niin paljon uusia ja myöskin isoja juttuja on suunnitteilla ja suurimmaksi osaksi ne liittyvät työkuvioihin sekä matkusteluun! Vaikka väsymys meinaa välillä painaa päälle, olen silti iloinen että olen jaksanut paiskia töitä näiden asioiden eteen!
Tälläkin viikolla työtunnit alkaa lähestymään 70 tuntia, mutta aina kun on mahdollista, olen yrittänyt ottaa ilon irti omasta arjesta ja olla stressaamatta niistä tekemättömistä kotitöistä ja viettää aikaa muutenkin kotona kuin pelkästään nukkumalla. Yksi luksusjuttu, joka on tullut takaisin arkielämään, on koirien kanssa lenkkeily! Kuumassa kesässä ainoa miinus ehkä on se, että liikuminen jää niin itseltäni, kuin näiltä karvakavereilta, jotka ovat meinanneet uupua kovilla helteillä jo pienellä pissalenkillä. Nyt kuitenkin kun syksyn viilenevät ilmat ovat alkaneet rantautua tänne, on ollut niin ihanaa päästä takaisin lenkkipolulle! Yleisesti ottaen olen melko laiska, joten kaikki liikunta tuntuu jossain vaiheessa vähän pakonomaiselta, mutta nyt on ihanaa kun on innoissaan lähdössä ulkoilemaan ja samalla saa pienen breikin siitä hektisestä arjestaan!

En kuitenkaan liian urheilulliseksi ole vielä alkanut, eilen haluttiin nauttia viimeisistä kesäilloista ja tehtiinkin eurolavoista sänky meidän parvekkeelle! Ilta vietettiin katsoen luontodokumenttejä Netflixistä, syöden jäätelöä ja minihamppareita. Parvekkeella vieläpä sai hyvin nukuttua, eikä lauantai-illan melut tai viilenevä ilma haitannut ollenkaan! Koiratkin olivat melko onnessaan kun saivat löhötä meidän kainalossa.

Rentoa sunnuntaita sinne ruudun taakse!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti