2018/08/30

KESÄN SHOPPAILUT 

Nyt piiiitkästä aikaa olisi luvassa shoppailupostausta! Olen jotenkin unohtanut ottaa kuvia uusista ostoksista ja nyt jopa kesän aikana olen shoppaillut yllättävän vähän. Suurin osa ostoksista on ollut lähinnä kodin järjestelyyn liittyviä hankintoja, joten mitään purnukoita en olekaan jaksanut tänne kuvailla kovinkaan ahkerasti hahah. Muutamia ostoksia ja hankintoja kuitenkin keksin ja joita voisin esitellä täällä bloginkin puolella!

 Ihan ykkösjuttu tältä kesää - mun hääpäivä lahja! Olin niin onnessani kun vihdoin ja viimein sain tämän kauan haaveilemani Louis Vuittonin Neverfullin Damier Ebene kuosissa. Multahan alunperin löytyy sama laukku, mutta vaan Azur kuosissa. Tuo kyseinen laukku onkin ollut käytössä mulla lähes viisi vuotta, joten oli kiva saada sen kaveriksi yhtä toimiva laukku, mutta vaan eri värissä!

 Kodin sisustaminen on tosiaankin ollut pinnalla tässä parin kuukauden aikana kun muutimme uuteen asuntoon. Olen miettinyt monesti erilaisten tauluseinien tekemistä kotiimme, mutta jotenkin meillä ei ole jäänyt kauheasti ylimääräistä tilaa seinille ja nyt myös kun asuu vuokra-asunnossa, ei viitsisi rei`ittää jokaista seinää aivan totaallisesti! Hankin kuitenkin muutaman julisteen Deseniolta, joista kaksi isompaa päätyi meidän makkarin sängyn yläpuolelle ja sitten pienempi vaaleanpunainen taulu löysi paikkansa eteisen lipaston päältä.

 Toissapäivänä kävimme myös pyörähtämässä "pikaisella" Ikean reissulla. Toisin sanoen, tuo reissu kestikin yllättäen 12 tuntia ja Tampereen shoppailujen jälkeen lähdimme vielä pienelle shoppailukierrokselle Tuuriin. Ajeltiin siis hiukan, mutta löydettiin aika hyvin kuitenkin kaikkea mahdollista ja automme olikin aivan täynnä tavaraa! Itselläni ostoskasseista ei löytynyt juurikaan mitään ihmeellistä, ostin keittiöön säilytyspurkkeja, kynttilöitä ja sitten myös hankin meille ihka ensimmäisen viherkasvin!

 Ja vielä lisää kodin järjestelyyn liittyviä ostoksia.. Olin miettinyt jo kauan aikaa, mitä voisin keksiä kaikille suihkuhyllyssä lojuville rumille erilaisille purkeille. Etsinkin samanlaisia pumppupulloja ympäriinsä, kunnes nämä somat vaaleanpunaiset versiot tulivatkin vastaan H&M Homen alesta!

 Vaatehankinnat ovat olleet tänä kesänä yllättävän vähäisiä, mutta lähinnä olen metsästänyt täydellisiä kesämekkoja. Bikbokista tilasinkin ihanan vaalenpuna/punaisen pitkähihaisen mekon, joka menee niin arkena kuin vaikka juhlissakin. Nyt myös löysin syksyä varten pari neuletta, joista toinen on ohut punainen off-shoulder neule ja se löytyikin New Yorkerista . Olen yrittänyt viime aikoina löytää jotain kivoja ja värikkäitä vaatteita, mutta sattumalta meinaan aina valita sieltä kaupasta kaikkea harmaata, valkoista, mustaa jne.. Olisi niin kiva löytää jotain pirteänvärisiä vaatteita! (mm. nyt olen innostunut keltaisista ja punaisistakin vaatteista..)

Vaihdoin myös puhelimen hetki sitten hiukan suurempaan, Iphone 8 plussaan ja silloinhan tietysti on myös hankittava uusia puhelimenkuoria! Aiemmin olen tilannut jostain Wishiltä halvempia puhelimenkuoria, jotka ovat kuluneet lähes heti puhki käytössä. Nyt kuitenkin ajattelin panostaa ja Ideal Of Swedenin sivulta löytyikin nämä kaksi söpöä kuorta, jotka oli pakko tilata! Voisin tilata kyllä puhelimeenkin vaikka kuinka useat kuoret, niitä on aina kiva vaihdella asujen mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti