2018/08/12

VIIMEKSI MINÄ.. 

Oikein kivaa sunnuntaita tyypit! Miten teidän viikonloppu on sujunut? Mulla oli eilen vapaata ja me käytiin pyörähtämässä jo toisissa kesähäissä tänä kesänä! Ennen omia häitä ei oikeastaan ollut kenenkään häitä moneen vuoteen, joten kivaa päästä viettämään muidenkin hääjuhlia. Nyt tämä päivä meneekin sitten taas töitä tehdessä, mutta sitä ennen ajattelin tulla julkaisemaan tänne blogin puolelle nämä asukuvat sekä kirjoitella tämän Viimeksi minä - postauksen, joka onkin pyörinyt useissa blogeissa! 

Viimeksi minä ilahduin, kun lähdin viikonloppuna aamuvuoroon ja jääkaapissa oli Redbull pienen lappusen kanssa jossa luki "Tässä virkistystä tyäpäivääsi!" Niiiin ihana ylläri!

Viimeksi minä harmistuin, kun älyän ettei aika meinaa riittää sellaiseen perus hengailuun ja oleskeluun ja haluaisin tehdä vielä paljon kaikkia kesäisiä juttuja mutta kesähän on kohta jo ohi!

Viimeksi minä päätin, että haluan alkaa toteuttaa unelmiani joita olen pitänyt pelkästään haaveina. Miksi en alkaisi myös toteuttamaan niitä?

Viimeksi minä nauroin, kun eilen otin vatsamakkaroistani kuvia autossa ja lähetin niitä Annikalle.. :D
Viimeksi kokeilin jotain uutta, tänä vuonna on tullut liikuttua paljon vesillä ja yksin melominen oli ainakin nyt aivan uusi juttu! Se oli kyllä myös sen verran pelottavaa, että taidan jatkaa mieluummin suppilaudan kanssa liikkumista :D

Viimeksi minä pelästyin, kun Harri aivasti niin kovaa suihkussa että säikähdin sitä meidän vaatehuoneeseen asti..

Viimeksi minä jännitin, tulevaisuutta ja jänniä asioita jotka tapahtuu vuoden vaihteessa! Nyt on jo osa asioista hoidettu sitä varten, mutta vielä niin monta asiaa mitä pitäisi hoitaa! Tätähän en teille vielä aio kuitenkaan paljastaa ;)

Viimeksi minä innostuin, kun pääsen tekemään mieluista sisustussuunnitelmaa! Olen ainakin innoissani toteuttamassa tätä, joten toivon että tuo kohde tulee näyttämään hyvältä!
Viimeksi minä itkin, koska väsykiukku iski.

Viimeksi minä inspiroiduin, järjestelystä Pinterestin avulla! Mulla ois hirveästi taas uusia ideoita meidän kodin järjestelyyn (etenkin kylppäriin ja keittiöön!). Saankin varmaan kuluttaa taas omaisuuden uusiin purnukoihin..

Hame New Yorker | Laukku Aldo | Paita H&M | Kengät Kappahl | Aurinkolasit Gucci


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti