2012/09/11

Today`s Outfit

Asu: Takki-h&m, Housut-gina tricot, Kengät-Mango, Huivi-gina tricot, Toppi-h&m, Laukku-guess

Tänään siis tälläistä päällä! Vaihan kyllä vaatteita päivässä aika useesti niinkun tänäänki :D Mulla on tänään ja huomenna vapaapäivät kun mullahan ei nyt tunnetusti mitään viikonloppuvapaita ikinä oikeestaan oo. Aamulla otettiin kuvia ja käytiin shoppailee halpa hallista parit iittala jutut mukaan ja tilailin myös itelleni uuden takin. Eilinen menikin sit mun snookin kans (rosa<3) jonka hiuksia laiteltiin (värjättiin, laitettiin sinettiraitoja ja väsäsin sille vielä muutaman pikakampauksen) Onnistuttiin myös heittämään mustat hiusvärit päin seiniä ja meillä on tällä hetkellä vähän siniset listat hmm.. :D Mun kone tekee muuten kuolemaa tää on ihan superhidas koko ajan!! 

Koulutehtävää varten siis sutasin äkkiä tälläset kampaukset, nutturan tein noin minuutissa eli sen takia se on vähän tommonen sekava :-D

Oon nyt miettiny kauan aikaa sitä et tekisinkö toiseen käteen kokokäsitatuointia vai ei. Mulla olis jo toivomuskin et haluaisin vähän tän tyylisen tatuoinnin, mut en osaa vaan valita paikkaa :D Haluaisin joko kylkeen tai sitten toiseen olkapäähän, mut jos teen käteen niin sit mun olis oikeestaa tehtävä se kokokäsitatuointi enkä oo siitä nyt ihan 100 varma et viitinkö ottaa sellasta kun se on kuitenkin aika näkyvä/iso. Kylkeen olis sit toisaalta kiva ottaa ,mut sieltä se ei sit näkyis oikeestaan millonkaan.. Sanokaa mitä mää teen tän mun tatuointikriisin kans :D?

8 kommenttia:

  1. kokokäsitatuointi olis niin magee, sopis sulle hyvin! mut toisaalta se voi vaikeuttaa aika paljon työmahdollisuuksia..:o

    VastaaPoista
  2. Ihana asu!:) toi takki on tosi kiva!

    VastaaPoista
  3. mistä toi tatuointikuva on? ajattelin jos sulla ois joku sivu missä ois enemmänki ton tyylisiä :) ihana blogi!

    VastaaPoista
  4. tuo nuttura on ihana ! :) ja tosi kiva outfit :>

    VastaaPoista