2012/09/12

Toivepostaus: ihonhoito

Tässä nyt sit kuva ilman silmämeikkiä... :D
Multa oli toivottu tällästä ihonhoito postausta ja mää nyt mietin et miten hoidan mun ihoa mut en oikeestaan mitenkää erikoisesti :D 

 Meikin puhistukseen ja kasvovesi meikin alle

Kuorin+kosteutan ihoa aina välillä

Ja tässä itsarit mitkä löytyy kylppärin kaapista! näitä lotraan jokapäivä/joka toinen päivä.

silmien ympärysvoide meikin alle

Meikkipussi ja duroy siveltimet

Meikit mitä käytän yleensä joka päivä :)

Sit vielä mun kaikki hajuvedet! Tuurista ostettu toi joku ihmee törpössä oleva hajuvesi mitä en oikeestaa käytä ikinä ku ei se ollukkaa nii hyvä hajusta :D Britney spearsia, Juicy Couture, Beckham, DKNY, tommy hilfiger

Tää ei nyt kuulu enää samaan juttuun mut mun uudet karvat tuli tänään <33 Pitäis joku päivä irrottaa mun teippikarvat pois päästä ja nyt sit kokeiluun tuli eurooppalaiset klipsi pidennykset 50cm :) Koitan opetella elää vähän lyhymmillä hiuksilla ku näitä ei ollu 60cm... :(

13 kommenttia:

  1. tuo sun meikkipussi on ihana :) !

    VastaaPoista
  2. sulla on erivärinen naama mitä muu iho... kannattas käyttää vaalempaa meikkivoidetta, en sano tätä pahalla vaan pisti silmään niin kauheesti tuo pakkelikerros =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin koska mun naamaan ei tartu itseruskettava niin joudun "värjäämään ja pakkeloimaan" sen että olisin ees jotenki yks värinen :D

      Poista
    2. ja käytänkin oikeestaan vaaleinta meikkivoidetta mitä kaupasta löytyy!

      Poista
  3. Nätti oot! :-) Mut miten mun silmään näyttää siltä, et sulla olis ainakin alaripsissä jotain meikkiä tuossa kuvassa? Vai onko sulla vaan niin paljon ripsiä alhaallakin, et näyttää vaan siltä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on luonnostaan tosi pitkät ja tummat ripset et ei oo mitään silmämeikkiä :) Kiitos!

      Poista
  4. mihin käytät tota vauvojen natusan juttuu :D

    VastaaPoista
  5. Pidätkö sä tosta Britney Spearsin fantasy- hajuvedestä? =D
    Mun mielestä se on aivan ihanaa ♥

    VastaaPoista
  6. tee joskus meikkipostaus! siis semmone että näytät miten meikkaat päivittäin että näytät iha vaihe vaiheelta miten teet ja nii? :))

    VastaaPoista
  7. tiedätkö mitä varten kasvovesi on? puhdistuksen viimeistelemiseen, ei mikään meikinalustuote

    VastaaPoista