2012/09/07

When i shop the world gets better

Asu: toppi-gina, Vyö-h&m, Legginsit-Nykistä, Huivi-h&m, Korkkarit-mango, Takki-h&m

 aaaa vihdoinkin mulla oli vapaapäivä! ja oli vihdoinkin aikaa kuvailla näitä mun viime ajan osteluita joita on tullu ostettuu kröhöm kahden/kolmen päivän aikana.. mut kuitenkin, mulle tuli tollanen mekko/t-paita laivastonsinisenä h&mltä. Oon ihan ylirakastunu tohon yhdistelmään et ruskee+laivastonsininen 

 luonnonvalkonen neule, H&M

Mun ihkaeka bleiseri! H&M

Sormuksetkin H&Mltä. (aika henkkamaukka painoitteista tää mun ostaminen :D)

Luomiväripaletti halpa-hallista

ja ballerinat kans H&M. Nyt tulikin jo kiire, pitäs olla menossa kohtapuoliin koirien kans agility treeneihin joten heippa

6 kommenttia:

  1. Heei, paljon tolla neuleella oli hintaa? entäs sormuksilla? kiitos (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. neule 14,95
      sormukset 4,95

      Poista
    2. Kiitos:) Oot hirmu kaunis, ja vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä (:

      Poista
  2. näytät bb-sarahilta!:D

    VastaaPoista