2015/08/02

Heinäkuu / Instagram

Jotenkin hankala kuvitella, että nyt on jo elokuu? Heinäkuukin meni ihan tosi nopeeta vauhtia  ja mun instagram onkin saanut laulaa koko kuukauden. Syynä on ehkä ollut tää mun loma ja se, että en oo paljoa kotona viettänyt aikaa ja olen reissannut pitkiinsä! Instagramistahan löydät mut @miinakaroliina

1. A:n kanssa katsomassa Magic Mike XXL ensi-ilta! 2. Yks aamupala pihalla, vielä sillon kun oli lämmin.. 3. Team turkoosi lenkillä. 4. Harvoin laitan hiukset kokonaan noin kiinni, feeling kalju. 5. Koirien mökkiprojekti ja koirat asukin tuossa mökissä jo ennen kun katto oli pään päällä 6. Kukonhiekan ilmaistansseissa.

1/2. Lähettiin extemporena Tuuriin shoppailemaan. 3. Babsu kahlailemassa järvessä 4. Joku mun brunssi takapihalla! 5/6. Naamakuvia taas!

1. Murun ja uusien räpsyjen kans menossa Flamingoon! 2. Matkalla kans lueskelin Deko lehtee ja oottelin et päästään asuntomessuille! 3. Hotellihuoneen näkymät 4/5.  Asuntomessujen lempparikohteita. 6. Kotona tylsistymiskuvia :-D

1. Kirbsun kaa matkalla Viroon! 2. Mohiitoo Tartossa! 3. Mun matkalaukku oli tässä kuvassa vielä hengissä, mut ei se kauaa enää jaksanu kulkee tuolla mukulakivillä.... 4. Vanhoja heppakuvia.. niin kova ikävä omaa hevosta, eikä tää mun heppakuume lopu varmaan koskaan.. 5. Koissujen uusi mökki! 6. Vanhat granny lasit löyty laatikon pohjalta haha.

1. H&M Homessa shoppailua! 2. Ja sieltä löydetty ihana säilytyslaatikko 3. Mummot mustikassa. Ei jaksettu kyllä kauheasti kerätä niitä.. :D 4. Uus auto! 5. Shoppailua taas Tuurissa. 6. JA shoppailua taas Ikeassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti