2015/08/20

Kuulumisia

Moikka! Ajattelin välillä kirjoitella tänne blogin puolelle ihan kuulumisia, heräsin just päikkäreiltä kun meinasin kuolla päänsärkyyn tänään. Mut joo, mä aloitin tällä viikollla sen työharjoittelun, jossa on ollut kivaa! Olen siis Pentikillä työharjoittelussa ja oon nyt harjoitellut paketoimaan ja tehny kaikkia myymälän juttuja. Työpaikka on siis kuin joulupukin konttori, saa kääriä paketteja joka päivä 

Mulla on ollut nyt kaks viikkoa jo oma puhelin jossakin päin maailmaa huollossa ja mulla on tosi ulkopuolinen olo elämässä, kun mulla on tollanen minimaalinen Nokian kalikka puhelin. Ei nettiä, eikä kameraa, meinaa vähän kyllästyttää elää jo ton kans! Muuten mulle kuuluu kyllä hyvää, olen yrittänyt työharjoittelun lisäksi keksiä itelleni tekemistä (paitsi nyt yritän kyllä vähän vältellä tota nurmikon leikkausta, mut kai se on vaa pakko..) Eilen olinkin Tiian kanssa heppailemassa ja sain vihdoin vähän edes jännitystä elämään, kun sain kerrankin vähän pinnistellä sen satulassa pysymisen eteen, sen verran meidän hepat meinas innostua :D Hevosettoman elämä on kyllä vähän ykstoikkoista, mun arjessa ei ole paljoa muuta nyt tällä hetkellä kuin aamulenkki, työharjoittelu ja sitten illemmalla tulen taas hoitamaan koiria ja kotia.. Mun shoppailu hammasta kolottais myös aivan äärettömän paljon, mut onhan mulle nytkin tulossa kuitenkin kolme pakettia postista, joista sit kirjottelenkin tänne lisää myöhemmin..

Mietin, et pitäiskö keksiä joku uus harrastus? Onhan mulla agility, mut sitäkin tulee harrastettua viikossa vaan se 1-2krt. Meidän pitäis alkaa vaan Babsun kans vielä kisailemaan jossain vaiheessa..

Olis kiva kuulla mitä te hevosettomat lukijat teette vapaa-ajallanne? :)

6 kommenttia:

  1. Mulla menee aika ehkä parhaiten tanssimalla / joogaamalla / salilla, kavereiden kanssa kahvitellessa, erilaisia aikakausilehtiä ja kirjoja lukemalla, tv-sarjoja seuraamalla, myös pinterest, blogit ja youtube ovat semmosia että aika lentää kuin siivillä. Autoakin kun rupeaa laittamaan / pesemään tms. huomaa suurinpiirtein koko päivän menneen siinä kun aina on se "laitan vielä tuon ja tuon nii oon valmis.... ja tuon", mutta autojutut sinua ei vissiin pahemmin kiinnosta? ;D Kynsien laittamiseenkin uppoaa hyvin aikaa ja erilaisten meikkilookkejen kokeilu on myös mukavaa vaihtelua sekä itsensä hemmottelu esim. kasvo- ja hiusnaamioiden muodossa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho sulla kyllä riittää tekemistä sit! Olispa mullakin tuollaista vielä :D Joskus kyllä raahaudun Harrin mukana autohallille, mut en oikein innostu ikinä niistä jutuista, et suurimmaks osaks sit istuskelen siellä sit vaan seurana :D Muuten kyllä just kattelen hömppäsarjoja, blogeja selaamalla ja sit myöskin kun jaksan niin teen kans noita hemmottelujuttuja! Kyllähän sitä keksis vaikka mitä, kunhan vaan jaksais ryhtyä tuumasta toimeen :D

      Poista
  2. hih vitsi kuulostaa hauskalta tuo pentikin työharjoittelu :3!

    VastaaPoista
  3. Olinpa unohtanu koko Pentikin, siinähän on hyvä syy tulla sinne - tapaamaan sua :) Tämmönen hevoseton äiti-ihminen ei pode tylsiä tai tyhjiä hetkiä päivässään, mutta ennen lapsia harrastin lähinnä leffoja, kavereiden näkemistä, kouluhommia, ruuanlaittoa - ja olin ihan tosi kiireinen. Tavallinen päivä tais mennä jotenkin niin, että aamulla töihin, töiden jälkeen lenkille ja sitten sohvalla makoilua ja telkkarin kattelua. Seurasin kyllä aika montaa sarjaa. Mutta suosittelen ehkä kuitenkin hevosen hankintaa ennemmin kuin lasten, tai ennemmin kuin telkkarisarjojen uuvuttavaa seurantaa :D Niin ja harrastinhan mä kaikenlaista: kävin laulutunneilla ja ammattijärjestötoiminnassa olin mukana ja kaikkia pikkuisia taidekursseja kävin sillon tällön tekemässä. Viikonloput meni kavereiden kanssa tai iskän ja äitin luona löhötessä. Noita kyllä suosittelen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuu ihmeessä moikkaamaan mua sinne, siellä mä oon melkei joka päivä :) Ehkä mun pitäis saada vaan uus heppa, niin en ainakaa jäis tähän sohvalle istuskelee :D Mäkin kyllä oon kavereita nähny ja sit just sarjoja oon yrittäny kans kattoa!

      Poista