2015/08/16

Kesän shoppailuja

Nyt vihdoin ja viimein sain aikaiseksi kuvata kaikkia juttuja, mitä oon ostanut tämän kesän aikana! Yllättävän  pieneltä tuo mun vaateläjä näytti, verrattuna siihen, et kuinka useasti olenkaan shoppaillut kesäloman aikana. Kaikkia en kuitenkaan jaksanut alkaa kuvailemaan päällä, vaan näätte niitä sitten asukuvissa :)

Tässä siis suurin osa, mitä nyt kesän aikana olen shoppaillut! Kaikki on löytynyt mm. tuurista, tallinnasta, helsingistä ja jyväskylästä.

Tämä lyhyt shortsiasu näkyikin jo kesäkuussa tuossa yhdesä postauksessa. Shortsihaalari tuli ostettua heräteostoksena H&M:stä ja olenkin sitä aika vähän käyttänyt tänä kesänä (ehkä johtuu myös siitä, että olen pitänyt tänä kesänä muutenkin viitenä päivänä shortseja..)

Tallinnan MUST ostokset Tax-freestä! Oreot on vaan niin hyviä, miksei tuota Milka suklaata voi vaan löytyä täältäkin?!

Odotan edelleenkin sitä Michael Korsin uutta kelloa, mutta sitä ennen hankin varakellon, joka löytyikin Tallinnan New Yorkerista 12eurolla.

Olen niin huono käyttämään mekkoja ja hameita, mutta silti tänä kesänä kaupasta on mukaan tarttunut yksi maksihame ja maksimekko. Tämäkin hame on näkynyt jo yhdessä postauksessa, mutta olen yrittänyt nyt pikkuhiljaa opetella käyttämään näitä yhä useammin! Maksihame löytyikin Tuurista.
Tuurissa shoppaillessa on tarttunut aika monta vaatekappaletta mukaan.. Kävin siis viime kuussa kaksi kertaa Tuurissa ja mukaan tarttui yhteensä 6 vaatekappaletta ja yhdet kengät.. Nyt pitäisi taas tottua tähän opiskelijaelämään ja vähentää vaan shoppailuja.. Saa nähdä taas miten käy!

4 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia ja vitsit tuli hirvee kuume lähtee Tuuriin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuurista kyllä sattu lähtee mukaan kaikkia kivoja vaatteita! Joskus tuntuu et sieltä ei meinaa löytää mitään, mut tällä kertaa lähti vähän enemmänki sit mukaan :D

      Poista
  2. Sulla on kyl niin samanlainen maku kuin mulla... :D Voisin kotiuttaa noi kaikki jutut mitä näkyy ekassa kuvassa, etenkin toi pinkki laukku näyttää superkivalta ♥!

    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiva tietää! Tykkään kyllä ostaa kaikkia värikkäitäkin vaatteita, toi pinkki laukku onkin niin ihanan pirteä! :)

      Poista