2016/01/06

Christmas ending


Heissulvei ja kivaa Loppiaista! Mun pää meinaa lyödä jo heti nyt tyhjää, ei vaan, pääni on täynnä räkää. Käytiin eilen salilla ja oli kyllä selkee virhe. Yöllä olin niin tukossa ja mulla olikin koko yön kauhee jano ja kylmyys päällä. No mut onneks  tänään oli sitten vapaapäivä. Enhän mä kuitenkaan jää ikinä sairastelee sängyn pohjalle ja nyt kun ulkona oli sen verran pakkastakin, en viitsinyt sinnekkään mennä. Päätettiin sit lähteä äitin kanssa Flamingoon lillumaan lämpöiseen altaaseen! Kiva rentoutumispäivä siis. 

Käytiin myös Jumbossa vähän shoppailemassa muutamat jutut ja kahvittelemassa. Flamingossa sitten juotiin yhdet drinksut ja löhöiltiin ihanan lämpimissä altaissa. Nyt datailenkin koneella ja kohta taas olisi tarkoitus katsoa muutama Kardashianien jakso ennen nukkumaan menoa! Kauhean flunssainen olo meinaa olla, mut ehkä mä vielä joskus oon taas terveenä? 

PS. blogini löytyy nykyään myös facebookista! Käy tykkäämässä sivusta niin löydät aina uusimmat postaukset nopeasti ja myöskin juttuja mitkä eivät välttämättä blogiin asti tule! Linkki löytyy täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti