2016/01/18

Viikonloppu Helsingissä

Ihanaa olla taas kotona! Mun viikonloppu menikin Helsingissä siskoni luona ja olin myös vähän "assarin" hommissa Helsingin Mennään naimisiin- messuilla Heartbeat kuvaajien osastolla. Perjantaina kuitenkin näin kaveriani keskustassa ja käytiin tekemässä pieni shoppailukierros ja kävinkin kurkkaamassa Helsingin uuden Victoria`s Secret liikkeen. Muuten en Helsingissä kerennytkään tehdä sen ihmeempiä juttuja, koko lauantai päivä menikin tuolla messuillessa. Yksi haaveammattini olisi ehdottomasti olla myös hääsuunnittelija, joten oli kiva päästä kiertelemään ja katselemaan ihania hääpukuja ja häihin liittyviä asioita! 

Eilen sitten lähdinkin aamupäivästä jo junalla takaisin kotiin päin ja nyt olisi tarkoitus tehdä kotoa käsin vähän koulutöitä seuraavan kahdeksan viikon ajan. Minulla on muutamia projekteja tulossa, josta alan tekemään opinnäytetyötä, mutta tämä viikko minulla on pelkästään suunnittelua, mikä käy minulle paremmin kuin hyvin! Saan herätä ilman herätyskelloa ja pitää kotonani omaa toimistoa, kierrellä kauppoja ja käydä asiakastapaamisissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti