2016/01/04

Joulukuun Instagram kuvat

Joulukuussa tulikin napsittua ehkä enemmän kuvia puhelimella kuin itse järkkärillä. Instagram tilini myös lauloi koko Lontoon reissun ajan ja suurin osa Joulukuun kuvista onkin siis otettu sieltä! Voitte siis seurailla IG:n puolella nimimerkillä miinakaroliina.

Tänään mulla alkoikin taas koulu ja mun unirytmi onkin nyt ihan sekaisin. Oon koko joululoman ajan mennyt nukkumaan 12 jälkeen yöllä ja herännyt melkein joka päivä myös 12 jälkeen päivällä. Oli vähän hankalaa saada unen päästä kiinni viime yönä ja voin kertoa, että tänä aamuna klo 06:00 koulumotivaationi oli hävinnyt kuin pieru saharaan ja olisin mieluusti kömpinyt takaisin peiton alle kuin lähtenyt ulos jäätävään pakkaseen. Mutta äsken kävinkin hakemassa mäkkärin autokaistalta Happy meal aterian joka toi vähän iloa mun typerään maanantaihin. Ehkäpä mä vielä saan siitä koulumotivaatiosta kiinni, varsinkin kun tietää että kahden viikon päästä saa taas olla päivittäin omassa kodissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti