2016/08/28

SYKSYN OSTOSLISTA

Olen nyt sillä tuulella, että haluan vaan kaikkea ja kaiken. Yleensä mulla tulee vaiheita, että tykkään ostaa sisustustuotteita tms, mutta samanaikaisesti en sitten jaksa innostua muista shoppailuista. En tiedä, onko tämä nyt joku vaihe, kun haluan vaan kaiken koska en ole pahemmin mitään ostellut (paitsi yksi paketti on tulossa pian postissa!) Välillä kanssa tulee mietittyä, ettei mulla oo paljoa mitään edes ostoslistalla, mutta sitten tuleekin uudestaan mietittyä niitä iltoja, kun tylsyyksissäni olen muistaakseni viidellä eri nettikauppasivustolla vaan klikkaillut kaikkea ostoskoriin ja sitten käynyt kurkkaamassa loppusummaa ja painat ruksia yläkulmasta, ettet vahingossakaan laita niitä viittä pakettia tulemaan postissa.

Mutta laitoinkin tähän vähän shoppailupuolta, mitä vaatteita tarvisin (siis haluaisin) ja huomasin että kaipaisin nyt shoppailupuolelta oikeastaan suurimmaksi osaksi vain treenivaatteita ja asusteita! Ostoslistalleni tuli bongattua uusia lenkkareita, joista ihan ehdottomaksi suosikiksi päätyi nuo Adidaksen superstarat, jotka olenkin ylä.asteella viimeksi omistanut. Adidas merkkinä muutenkin kelpaisi nyt lähes jokaisessa vaatekappaleessa.. Muuten ostoslistalta lötyisi uusi rannekello, Louis Vuittonin keepall, nahkahanskat ja mustat korkkarit. Yllätyin myös, miten paljon löysinkin kaikkia mustia kivoja asuja ja sen, että värit on alkanut häipyä näistä mun kaikista ostoksista, mutta ruusukultaa voisin ottaa vaikka kaikkiin asusteihin.

Kumminkin, ostoslistaltani löytyy kaikki nämä yllämainitut jutut, sen lisäksi olisin lähdössä koko ajan johonkin reissuun, kamera kaipaisi uutta objektiivia, koti kaipaisi uusia valaisimia, välillä olen myös ostamassa uutta hevosta jne. Lista on oikeesti aina loputon!

2 kommenttia: