2016/08/03

SUNNUNTAIN TREFFIASU

Mekko Bikbok  | Kengät Converse | Laukku Louis vuitton | Kello Michael Kors
 
Hola! Tulin postailemaan tänne vanhalla Samsungin koneella, koska mun puhelimesta katosi mystisesti netti, enkä tietystikkään saa omallakaan koneella nettiä päälle, kun wi-fi hyppii jossain ulkoavaruudessa saakka. Kamerasta löytyikin sunnuntain treffeillä napatut kuvat, kun lähdimme H:n kanssa kolmatta kertaa viikonloppuna Jyväskylään. Käytiin perus syömässä ja katsomassa Bad moms leffa.
 
Sunnuntain jälkeen oon ollut ihme "really bitch" päällä, en oikein jaksa innostua nyt mistään. Olen joka päivä reissannut jossakin päin maailmaa, olen shoppaillut, saanut uusia paketteja postista, käynyt töissä ja elänyt vaan peruselämää. Ainoa vaan, että matkustan joka ikinen päivä johonkin paikkakunnalle. Näin on ollut ööm, ainakin kahden viikon ajan? Mun tähän bitch-päiviin on kuulunut siis ihme kärttyilyä, vaikka en tiedä yhtään miksi. Tänäänkin vedin 3 tunnin päiväunet, joten voiks tää nyt johtua muka väsymyksestä? Aloin sit kuitenkin miettimään, et oonko vaan kyllästynyt tähän Suomen sisäiseen matkusteluun. Katson kuitenkin vähän väliä just jotain Singaporen hotelleja ja kaipaisin jotain road trippiä Ameriikan halki. Shoppailu alkaa tökkimään ja kaipaan sen tilalle matkustelua. Haluaisin vaan päästä vaikka kuukaudeksi kauas kaikesta, mutta en kuitenkaan haluaisi nyt olla Suomessa. Outoa kyllä, mutta taidan olla väsynyt matkustelemaan Suomessa, mutta haluan kuitenkin matkustella ulkomailla.
 
Matkakuumetta siis, mutta liian kauas. Ehkä nämä cranky bitch päivät menevät piakkoin ohi ja saisin istua vaihteeksi lentokoneessa mieluummin kuin auton ratissa. Perjantaina kuitenkin auton nokka suuntaa taas Helsinkiä kohti, joten toivon mukaan viikonloppuna olisi jo vähän pirteempi meininki!

4 kommenttia:

  1. Tässä asussa on jotain tosi kivaa, jotenkin perus mutta silti ihana! <3 Mulla tulee kanssa tuollaisia päiviä ja välillä ne päivät venyvät kausiksi. Toivottavasti sun olo helpottaa ja pääset jonnekkin reissuun! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitokset! mä kans toivon et tää kausi loppuu pian :D !

      Poista
  2. I feel you! Ja hei ihana asu <3

    VastaaPoista