2016/07/19

10 FUNNY FACTS 



1. Haukotellessa saatan kuulostaa välillä joltain kissaemolta, tai ainakin näin mulle on sanottu muutamaan kertaan. Aivastustani pidetään myös hyvin onnettomana ja säälittävänä tuhahteluna.

2. Oon tosi taikauskoinen, uskon myös kaikkiin sellaisiin demoneihin joita varmasti asustelee joka kodissa. Uskon myös kohtaloon ja että kaikella on ollut tarkoituksensa mitä tapahtuu.

3. En osaa uida muuta kuin koiraa. Saan tästäkin aika useasti hilpeitä nauruja ihmisiltä kun he näkevät uimatyylini. Tämänkään takia en varmaan hirveästi ui, enkä ole kyllä koko kesänä käynytkään uimassa järvessä..

4. En ole varmaan tänä vuonna ollut yhtäkään päivää syömättä herkkuja. Paitsi eilen oli kyllä ennätys, vain yksi pala tummaa suklaata! Vois hakea kaupasta jätskiä..


5. Olen yksi pokemon go:n uhreista ja meidän yhteiseen parisuhdeaikaan kuuluu nykyään iltalenkkeily ja pokemonien metsästäminen. Meidän koirat ei vaan tunnu arvostavan kun välillä lähdetään rämpimään johonkin pusikkoon pokemonien perässä :D

6. Pienenä mun suurin pelko oli varmaan, että mulle kasvaa yhdistyneet kulmakarvat. Mulla on tummat ja paksut kulmakarvat ja yläasteella olin menossa vaalentamaan niitä, mutta onneksi äitini on saanut käännettyä pääni edes tässä asiassa!

7. Oon tänä kesänä käyttäny meikkiä ehkä vähiten koko elämäni aikana. Ennen en pystynyt olemaan missään ilman meikkiä, mutta nykyään aina töihin mennessä laitan korkeintaan meikkivoidetta. Voi ehkä johtuu myös siitä, että vähän aikaa sitten heräsin myös vähän aikaisemmin töihin, kun nykyään herään just ja just puol tuntia ennen lähtöä..


8. Tosi monesti kun ihmiset kysyy multa "mitä kuuluu" niin selitän tietysti siihen mitä nyt kuuluu, mutta unohdan lähes aina kysyä takaisin mitä sille ihmiselle kuuluu! Inhoon tätä niin paljon koska älyän sitten vasta jälkeenpäin miten urpo taas olinkaan :D

9. Oon kunnon sekoilija unissani. Nään tosi pimeitä unia, kuten Nikke Ankarasta, jonka kanssa olen Lontoon seurahuoneella?

10. Mulla on ollut elämäni aikana 27 hamsteria ja lukuisia muitakin eläimiä. Nyt en todellakaan voisi ottaa mitään muita lemmikkejä kuin koiria tai korkeintaan hevosen.
Mekko ja Kengät H&M |  Laukku Louis vuitton

4 kommenttia:

  1. Haha, ihanaa että on joku muukin joka on onnettomasti koukussa herkutteluun ja pokemon go:hon! :D Näitä oli hurjan hauska lukea, samaistuin myös tuohon uimisjuttuun. Haluisin kyllä osata uida kunnolla, mutta ainahan se menee sellaiseksi räpistelyksi :'D Ihanan värikkäät vaatteet sulla muuten! <3

    http://unelmannuppuja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva kuulla etten oo ainoa supersurkea uimari ja herkuttelija :D oishan se kiva jos osais uida kunnolla, pitäsköhä lähtee johonki uimakouluun :D ja kiitos <3

      Poista
  2. Siis mitä, 27 hamsteria?! :DD Miten se on mahdollista hahha :D Tiedätkö muuten, mä olen kanssa todella taikauskoinen ja välillä ihan hävettää, kun ei kaikille kehtaa kertoa kaikkea. Tuntuu sille, että ne kattoo jotenkin kieroon eikä vaan tajua! :D ps. täällä kanssa metsästetään Pokemoneja. Tosin, en ole itse sitä sovellusta ladannut vaan mies latasi sen itselleen ja joo, olen myös ehkä vähän koukuttunut siihen, vaikka mitää ei myönnetä ;) pps. Ihana mekko, niin kesäinen! Sekä kauniita kuvia jälleen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollu melkone hamsterikasvattaja :,D jep ja tiedän tosiaan ton tunteen tosta taikauskosta, äitinikin aika monesti sanoo et eihä tommoset asiat voi olla totta tms :D ja kiitos ihana <3

      Poista