2016/07/07

BLACK AND DENIM

 Toppi Nelly | Farkkupaita Siniltä | Farkut Gina tricot | Kengät Nike air max | Laukku LV

Hirveä kasa taas asukuvia. Mutta menköön, olen niin innoissani taas tästä blogin kirjottamisesta hahah. Nämä asukuvat onkin napattu Helsingin päästä, meinaa ehkä vähän tulla ikävä noita helteisiä kelejä. Olen ollut nyt tämän viikon ns. "lomalla", mutta ainahan mun lomaan liittyy myös jotain remppa ja sisustushommiakin. Nyt kuitenkin yritän uhrata loppuviikon edes oikealle lomailulle, joka sisältää mm. joka päivä pitkiä yöunia, blogin kirjoittelua, kotona möllöttelyä Netflixin kanssa ja toivottavasti sää sallisi että pääsisimme ottamaan myös uusia kuvia..

Hirveä hinku olisi myös lähteä jonnekkin extempore reissulle, mutta minnekään huvipuistoon ei taideta lähteä kun vettä tulee välillä kuin saavista. Typerä sää meinaa nyt rajoittaa kaikkea huvinpitoa! Mitäs te olette sadepäivinä tehneet? 

8 kommenttia:

  1. Täällä paistaa arska, tuu tänne! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo äkkiäkös mää pyyhällän Ranskaan :D

      Poista
    2. Niinpä! Ootas laitan siulle whatsappissa viikonlopun sääennusteen, ni otat vielä äkkilähdön :DD hei muuten ootko millon ostanu nuo farkut, tahdon kanssa!

      Poista
    3. Äläs nyt houkuttele liikoja ! Ja joo ostin noi ennen vappuu ja reikäset tein itte ;)

      Poista
  2. Nämä sadepäivät kyllä alkaa vähän jo tulemaan korvista ulos! :D Itse olen katellut leffoja ja siivonnut. Ensi viikolla onneksi pääsen Helsinkiin näkemään kavereita, tulee vähän muutakin puuhaa vaikka sataisi. Toki, toivotaan ettei sada :D Ps. Ihania kuvia ja tuo kuvauspaikka on kaunis, niinkuin sinäkin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans oon jo vähän kyllästynyt tähän sateeseen! En kuitenkaan oo kerennyt kunnolla siivoamaan vaikka on ollut sateista, tänäänkin kävin mieluummin sateessa lenkillä eli meni vissiin nää hommat niinku piti :,D ja kiitokset jälleen ihana <3

      Poista
  3. Mä jo katsoin, että missä välissä sä oot meillä käynyt kuvaamassa :D Oliks nää silloin Tallinnaan mennessä? Tulispa hyvät ilmat jo takas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo me räpsittiin nää sillon ennen ku lähettii tallinnaa ;D tollaset kelit pitäis olla kyllä aina!

      Poista