2016/07/23

PINK MAX DRESS

Mekko H&M | Ballerinat H&M |  Laukku Louis vuitton

Mulla on nyt ehkä vähän syyllinen olo. En ole kerennyt paneutua tähän blogiin viime päivinä juuri ollenkaan. Nämäkin asukuvat ovat lähes kuukausi sitten otettuja, enkä ole ottanut uusia pitkään aikaan! Olen myös unohtanut kameran lähes kokonaan lipaston pohjalle ja olen ollut koko ajan menossa. Jos ei eilen yönä väsymys olisi painanut minua sängynpohjalle, olisin varmasti lähtenyt huvikseen vaan kuvailemaan. Okei, mulla on ollut kauheasti koko ajan tekemistä ja nytkin vähän tekisi mieli lähteä kiertämään ne asuntomessut krhm.. 

Blogi on kuitenkin lähes päivittäin ollut yleensä mielessä ja asukuviakin ollaan käyty räpsimässä vaikka kuinka useasti. Nyt kuitenkin tietokoneen kuvakansiot alkavat vähenemään ja postausmateriaali alkaa olla vähissä. Tai sitten, olen tullu tänne kirjoittelemaan, mutta teksti ei vaan meinaa kulkea. Nyt kuitenkin ikävöin tänne jo kahden vapaapäivän jälkeen, mutta ei  mulla ollut tänne tämän erikoisempaa asiaa kylläkään! Don`t worry, en ole hylkäämässä blogiani, koska tykkään tästä harrastuksesta hirveästi. Nyt kuitenkin kiireet ja kesä taitaa mennä edelle ja kuvailenkin oikeastaan vaan sillon kun muistan ja jaksan paneutua asiaan.Voitte myös antaa uusia ideoita postauksien suhteen jos teillä olisi enemmän ideoita hihanvarressa!

Asukuvat Katariina H

6 kommenttia:

  1. Kivan näköinen mekko :) Haluaisin kanssa jonkun tuon tyyppisen kirkkaan yksivärisen maksimekon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Toi on kyllä kiva ja pelastaa helposti asukriisin kun ei tarvi kuin laittaa mekko päälle eikä tarvi miettiä mitään asuyhdistelmiä ;)

      Poista
  2. Muusta en tiiä, mut tuu etelään joskus nyt elokuus ni otetaan kuvia 8)

    VastaaPoista
  3. Aivan upea tuo mekko! <3 Juuri ihanan mallinen ja värinen :) Ja sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista