2016/07/29

RANDOM PICTURES 


Heippa! Viikonloppu on taas täällä, jee! Ajattelin tulla tänne vaan höpisemään ja julkaisemaan muutamia kuvia, joita koneen kätköistä löytyi. Tulin kans kirjoittelemaan postausta meidän mökille, koska oon melko tylsistyvää sorttia. Olen saanut viettää loppuviikon vapaalla, mutta koko ajan haluan vaan mennä ja touhottaa joka suunnassa. Keskiviikkona kun pääsin töistä kotiin, vietin sellaiset 5 tunnin päikkärit sohvalla, joten sen jälkeen ei olekaan enää kauheasti päiväunet maistuneetkaan. Olen myös joka aamu vapaapäivinäni pompannut ylös klo 8, joten koko päivä on aina ollut käytettävissä.

Heti kuitenkin jos menen löhöämään sohvalle, tuntuu että pilaan kesänvieton, koska sohvallahan kerkeää löhöämään sitten syksylläkin! Ainahan kotona on jotain tylsiä to-do juttuja, mutta nekin tuntuu lähes yhtä ajan haaskaukselta kuin se sohvalla löhöily. Olen ollut lähes koko kesän menossa jan nytkin viikonlopulle on kyllä jonkinlaisia suunnitelmia. Nyt kuitenkaan kun tälle päivää ei ole suunniteltu mitään, niin pyörin lähes ympyrää ja turhaudun paikallaan olemisesta. Yritän myös pysytellä pois kaupoista, etten menisi tuhlailemaan sinne ja ostelemaan tavaroita, koska on vaan niin tylsää. Okei, äsken selailin singaporen hotelleja, vaikka enhän mä oo ees lähössä mihinkään lomalle?!

Onneksi blogi on kuitenkin paikka mihin saa kulutettua paljon aikaa! Ajattelinkin tänään lähteä kuvailemaan muutamia juttuja, mitä olittekaan toivoneet tuleviin postauksiin. Hyppyhiiri ottaa nyt siis kameran kainaloonsa mukaan ja lähtee kuvailemaan, kivaa viikonloppua ihanat!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti