2017/05/25

KAUNEUSHAASTE

Varhaisin meikkimuistosi? - Ensimmäinen kerta kun koskin meikkeihin, taisi olla joskus viisi vuotiaana, kun kokeiltiin kaverini kanssa ensimmäistä kertaa ripsiväriä ja vannottiin ettei tulla kyllä ikinä käyttämään sellaista! Veimme myös mummultani yhden tummanruskean huulipunan ja värjäsimme koko naamamme sillä.. :D

Mitä meikkejä löytyy käsilaukustasi? - Tällä hetkellä reissussa on mukana koko meikkipussi, mutta yleensä mulla on mukana ainoastaan huulipuna.

Lempituoksusi? - Tykkään mun kaikista hajuvesistä, eli hankala valita vaan yhtä! Ainakin Escadan Cherry in the air ja Pradan Candy.


Henkilökohtainen kauneusvinkkisi? - Oon aika laiska hoitamaan ihoani millään lailla (tähän on tultava kyllä muutos!) mutta no ainakin se, että älä nuku meikit naamassa!

Ikimuistoinen virheostoksesi? - Liian vaalea ja tumma meikkivoide, joista ajattelin tehdä oman miksauksen. Ei onnistunut :D


Uusin kosmetiikkalöytösi? - Lumenen puikkomainen highlight on kyllä uusi suosikkini!

Meikkivoiteella vai ilman? - Vaikkei mulla ole paljoa mitään iho-ongelmia, niin mun naama on aivan vitivalkoinen eikä siihen tartu itseruskettavat. Eli kuljen ikuisesti meikkivoiteen kanssa.

Eyerline vai kynä? - Eyerline! Kynällä en ikinä ole saanut hyvää jälkeä aikaiseksi.

Tuote, jota ilman et tule toimeen? - Varmaan itseruskettava, meikkivoide ja ripsienpidennykset

Tuote, jota haluaisit kokeilla? - Ostoslistallani olisi Cliniquen even eye better silmänympärysvoide, sekä haluaisin myös kokeilla saman sarjan kosteusvoiteita. Olen jo aikaisemmin täällä maininnutkin, että olen melko laiska hankkimaan kosmetiikkapurkkeja (johtuu myös ehkä siitä kun meidän kylällä ei ole niin suurta valinnan varaa) mutta ehkä jonain päivänä käyn ostamassa uusia puteleita kokeiluun!

6 kommenttia:

  1. Ihana kun teit tän kans! Kivaa lukee muidenkin vastauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaisia haasteita on aina kiva kyllä tehdä ja käydä kans lukemassa muidenkin! :)

      Poista
  2. Tosi kiva tämä! Pitäisiköhän itsekin tehdä. Lohdullista kuulla että muutkin ovat huonoja ostamaan kosmetiikkaa, minulla sama juttu nimittäin. Nyt kyllä olen yrittänyt tsempata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tee ihmeessä, näitä on kiva käydä lukeessa :)! Ihana kuulla etten ole ainoa, meinaan aina tuhlata rahojani enemmin vaatteisiin yms kuin niihin erilaisiin kosmetiikkapurkkeihin :D

      Poista
  3. Nää on kyllä aina hauskoja luettavia <3 Mä oon joskus kanssa miksaillut ihan vääränvärisiä meikkivoiteita huonolla menestyksellä ja eyeliner on kyllä kans ihan ehdoton kynään verrattuna :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha onneksi en ole ainoa joka ei ole onnistunut yhdistelemään meikkivoiteita :D ja eyerlinestä en kyllä luopuis mistään hinnasta!

      Poista