2017/05/23

8 RANDOM FACTS



- En viihdy kauhean kauaa yksinään. Tykkään kyllä joo viettää aikaa myös yksinään, mutta en osaa tehdä yksin paljoa mitään. Olen vähän jatkuvasti menossa, joten jos joudun olemaan yksin kotona niin mulle tulee vaan sellainen tunne, että mitä voisin tehdä ettei olisi tylsää. Blogia kuitenkin tykkään kirjoitella silloin kun olen yksin, koska sillon pystyn keskittymään paremmin kirjoittamiseen!

- Vaaleanpunainen on aina ja varmaan ikuisesti mun lempiväri. Haluan myös vaaleanpunaisen omakotitalon.

- En ennen syönyt oikeastaan mitään vegeruokia, mutta nyt olen rakastunut vegepitsaan ja härkäpapu/nyhtökaura hamppariin sekä bataattiranskalaisiin. Olen yrittänytkin alkaa syömään nyt vähän enemmän kasvispohjaisia ruokia sekä välttämään vehnää. Tämänkin jos joku olisi sanonut minulle vuosi sitten, niin en todellakaan olisi uskonut että söisin edes keitettyjä vihanneksia :D


- Latasin juuri Dream Talk- sovelluksen puhelimeeni että voin kuunnella yöllisiä höpinöitäni hahah! Täytyy ehkä kertoa teillekin sitten mitä olen höpötellyt koska olen oikeasti aika kova hölisemään unissani (mm. varmaan yleisin sana mitä sanon unissani/jos herään on apua)

- Oon aika huono ostamaan uusia meikkejä ja kosmetiikkaa ja ostankin niitä aina vähän kerrallaan. Mut sit tulee tää päivä kun sun kosteusvoiteet, silmänympärysvoiteet, eyerlinet, lämpösuojat ja kasvonaamiot vaan loppuu yhtäaikaa ja älyät että sun pitäis kuluttaa uusiin puteleihin joku 200 euroa.

- Tykkään kun kaikki paperit on järjestyksessä ja olenkin post-it lappujen suurkuluttaja. Haluan pitää aina kaikki järjestyksessä ja olen aina haaveillut sellaisesta täydellisestä toimistopöydästä parin kasvin kera. Ehkä jonain päivänä.

- Haluaisin järjestää kaikkia erilaisia bileitä meillä kotona (ok, ehkä sit enemmän joskus kun asuu omakotitalossa??) mut nyt haluaisin pitää terassin avajaiset hankkimalla takapihalle puhallettavia uima-altaita!

- 40 päivän päästä meitsistä tulee rouva Matilainen, mihin tää aika menee?!

Korkkarit Zeepra | Laukku Louis Vuitton | Farkut Gina Tricot | Takki Nelly | Paita Nelly 

16 kommenttia:

  1. Ihana asukokonaisuus ja ihania faktoja! Hihii mä fiilistelen etänä täällä teidän häitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiokset Saga! <3 mä kans fiilistelen jo niitä pikkuhiljaa ja tosi hassua että tohon päivään ei oo enää kuin reilu kuukausi!! :)

      Poista
  2. Täällä myös toinen joka ei ennen digannut vegeruoasta, mutta nyt oon innostunut! :) Ps. Ihan mahtava kuvauspaikka ja asukokonaisuus<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vegeruoka on kyllä oikeasti hyvää! :) ja kiiitos, mäkin tykkään hurjasti tuosta kuvauspaikasta<3

      Poista
  3. Voi että miten aivan ihana asu!! :) Normaalisti valkoiset farkut on ihan nou nou, mutta tähän asuun ja sulle ne kyllä sopii älyttömän hyvin!

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos Henna! <3 Mä kans oon ollut vähän valkoisia farkkuja vastaan, koska mulle tulee mieleen vaan ylä-asteen pissistyyli :D Nyt kuitenkin ne tuo ihan kivaa vaihtelua tiettyihin asuihin!

      Poista
  4. Ootpas kauniina <3 Mä oon ihan koukussa bataattiranskiksiin.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Emmi, kiitos <3 Ne on kyllä ihan superhyviä!!

      Poista
  5. Kivoja faktoja :) moneen voin samaistua. Ps. Kannattaa kokeilla kasviksilla täytettyjä riisipaperi rullia (maidoton, gluteeniton) ja siihen joku dippi. Taivaallista <3 myös hedelmä täytteiset ihan ok.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti vinkistä! Kaikki kasvisruuat ja reseptit on vielä vähän hakusessa nii olis ihan kiva kokeilla uusia ruokia :)

      Poista
  6. Me ollaan varaamassa jo hotelleja. Ihana nähdä pitkästä aikaa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee ihana kuulla<3 ootan niin innolla että pääsee näkemään suakin <3

      Poista
  7. Olen ollut lukijasi pidemmän aikaa ja tämmöisiä "random facts" postauksia on kiva lukea, vaikka asiat aika arkipäiväisiä onkin. :) Olisiko mahdoton ajatus, että tekisit häistäsi jonkinlaisen fiilistelypostauksen ennen varsinaista hääpäivää? Mainitsit myös aikaisemmin töistäsi sekä yksi fakta liittyi vahvasti siihen; minua kiinnostaisi kuulla myös siitä, ihan omaa tulevaisuutta ja alanvalintaa varten? Hyvää kesänjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, ihana kuulla että löytyy pitkäaikaisiakin lukijoita <3 ja kiitos postausaiheista, nämä kyllä voisin toteuttaa tulevan kuukauden aikana :)!

      Poista