2017/11/24

TASAN KUUKAUSI JOULUUN!

Fiilistellääs taas vähän joulua eilisen lumipyryn jälkeen, koska tänäänhän on enää kuukausi, että joulu on täällä! Olen jo monesti haaveillut kinkun teosta ja nyt sunnuntaina olisikin tarkoitus suunnata kinkkubingoon hahah! Musta on todellakin tullut vanha kun olen menossa tuollaiseenkin hömpötykseen.. Nyt kuitenkin ajattelin tulla tänne vaan höpöttelemään, tänään vietetäänkin Black fridayta ja itsekin suuntasin heti etsimään itselleni sitä tiettyä suihkusaippuaa, mutta se on joka paikasta loppu!! Saa nähdä tarttuuko Black Fridaysta mitään muuta sitten tänä päivänä, ehkäpä käyn parissa kaupassa kuitenkin katsomassa tarjouksia.

Mun joulufiilikset on kuitenkin pysyneet melko korkealla, jokapäiväisten joululaulujen lisäksi olen tehnyt pihalle aika paljon koristeita havuista. Kaksi havupalleroa pääsi meidän etuovelle ja takapihan kaarien päälle tuli havuköynnökset. Näihin sitten vielä jouluvalot, niin piha on kivan tunnelmallinen pimeänkin aikaan! Myöskin muut jouluaskartelut on mulla kovassa vauhdissa, olen tehnyt pari käpykranssia ja seuraavaksi pitäisi alkaa askartelemaan mulle ja H:lle yhteinen joulukalenteri, josta voisinkin kirjoitella erillisen postauksen sitten myöhemmin! Suurin probleema tänä jouluna taitaa silti olla joululahjat, joita onnekseni olen hankkinut jo pari talteen, mutta pari lahjaa on vielä hankkimatta, eikä mulla ole hajuakaan mitä keksisin paketoitavaksi.. Suuntaamme ensi kuussa kuitenkin Tuuriin jouluostoksille, joten toivottavasti sieltä löytyisi helpotusta tähän asiaan!


Tämä postaus meni selkeästikin taas ihan jouluhöpinöiksi, toivottavasti jaksatte vielä lukea näitä postauksia hahah! No mutta, on mun arkeeni kuulunut muutakin kuin pelkkiä joulujuttuja, tälläkin viikolla ollaan juostu niin Ikeassa, kuin suunniteltu paria sisustusprojektia. Meille kotiin ei ole tullut sen suurempia muutoksia, mutta voisin myöhemmin teille vaikka esitellä uusimpia sisustusostoksia! Nyt kuitenkin täytyy valmistautua ja suunnata kauppoja kohti, saa nähdä millainen ryysis siellä odottaakaan :D

Onko sulla tarkoitus lähteä tänään Black Friday ostoksille?



2 kommenttia:

  1. Ihanan talvisia kuvia! Mun puolesta saa hehkuttaa joulua niin paljon kuin tykkää täällä! Pitäisi kohta itsekin kaivaa joulukoristeet esille :D

    VastaaPoista
  2. Me käytiin mooonta tuntia kiertelemässä kauppoja ja löysin mm. ihania joulujuttuja lisää ja yhden mekon Bakerilta tosi edullisesti ❤️ Tulispa jo joulu, vaikka se tosin tietää mammiksen loppua 🎄

    VastaaPoista