2017/11/15

TB STYLE - MARRASKUU


2012 - Hiustenväri oli tuolloin tosiaan ruskea ja mulla oli aina otsatukka! Tästä asusta en omista enää yhtään mitään ja ihmettelenkin miksi tuohon aikaan piti olla mahdollisimman paljon erilaisia käsikoruja yhtäaikaa käytössä?! :D Ei ehkä ole enää mun tyylinen asu tämä! Tuolloin kelpasi omassa kotipihassa äkkiä napatut asukuvat, ihan sama vaikka taustalla näkyy autoja ja lumikolia.

2013 - Ikävöin osittain tuota pitkää blondia tukkaa mutta tätä asua en niinkään! Ehkä liian tuollainen tyttömäinen tai teinimäinen nykyiseen makuuni :D Näistäkään en omista enää mitään vaatekappaletta.  Myöskin orange was new black, tuonna vuonna tuli tosiaan katsottua Jersey Shorea ja mitä oranssimpi itsekin oli niin sen parempi hahah!

2014 - Ehkä ainoita asukuvia jossa mulla ei oo pidennyksiä! (samalla voi todeta, että mun hiukset ei oo kasvanut tuosta paljoa mihinkään..) Tuo villakangastakki oli ihan kiva, mutta asusta en omista enää muutakuin laukun.


2015 - Tänä vuonna olen ehkä alkanut löytämään sen oman tyylini. Tästäkään asusta ei ole enää jäljellä kuin kengät, housut ja laukku, mutta voisin pukea samantyylisen asun päälleni vieläkin!

2016 - Viime vuoden shoppailupäivän asu. Tässä on näkyy kans osa mun nykyistä tyyliä, rentoa pukeutumista ja tästä asusta kyllä tykkään edelleen! Ihme ja kumma, kaikki vaatekappaleet löytyvät myös vielä vaatekaapistani :D Ps. Oispa mun tukka vielä noin harmaa!

2017 - Sitten tämän vuoden asuun josta näkyikin kuvia jo hetki sitten blogin puolella. Näissä postauksissa kyllä huomaa sen, miten oma tyyli muuttuu koko ajan pelkistetymmäksi. Ennen tuli puettua jokaiseen asuun jotain värikästä tai printtiä, nykyään mennään simppelimmällä linjalla.

Mikä näistä oli sun lempiasu? 



8 kommenttia:

  1. 2015 ja 2017 asut ovat kummatkin mun lemppareita :)

    VastaaPoista
  2. 2014 Hiukset! Hieno leikkaus. Sinulle sopivat myös näköjään hienosti lyhemmät. Tykkään! Tykkään myös pitkistä, mutta noissa on sitä jotain, persoonallista ja keveää.��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts! Siis asut. 2014 ja 2017. Ennen kaikkea takit.

      Poista
  3. Auts! Kysehän oli asuista. 2014 ja 2017 ovat parhaat. Niissä on jotain samaa. Vaaleat kauniit takit, joista erityisesti pidän. Väri sopii sinulle ja malli on tyylikkään yksinkertainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, tykkään pukeutua vaaleisiin vaatteisiin koska ne tuntuu sopivan itselleni :) Voi kun osaisin ajatella noista lyhyistä hiuksista samalla tavalla, mutta ne ei jotenkin koskaan ole tuntunut siltä omalta jutulta!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. oo kiva että tykkäsit myös vanhemmasta asusta! :)

      Poista