2018/05/06

MUN LEMPPARI BLONDITUOTTEET

Nyt olen varmaan reilu kuukauden pystynyt elämään jo ilman hiustenpidennyksiä - hyvä minä! Mutta kyllä, olen kokenut monen monta hiuskriisiä ja selannut niitä tuttuja turvallisia hiustenpidennyssivustoja, mutta en kuitenkaan ole ostanut mitään. Hankkiuduin myös vanhoista pidennyksistäni eroon, jotta en voi ratketa niihin hahah!

Nyt kuitenkin hiuskriiseihin on auttanut, että olen koittanut pitää hiukseni mahdollisimman viileänä ja vaaleana. Sanoittaisiinko näin, että mitä valkoisempi, sen parempi! Oma hiukseni on helposti keltaiseen taittuva ja edelleenkin saan kamppailla sävytyksen kanssa, mutta toivottavasti jonain päivänä saisin värin tasaiseksi.

 Käytänkin joka kerta hiustenpesussa hopeashampoota ja luottototteinani onkin nyt toiminut nämä Biozellin Silver sarjasta tutut shampoo ja hoitoaine. Sain myös heiltä testaukseen hetki sitten Biozellin uutuustuotteen, nimittäin Professional Silver Dry Shampoon, joka taittaa keltaisuutta ja lämpimiä sävyjä ja onkin tarkoitettu ihan blondiin tukkaan!

Tämä nousi itselläni kyllä ihan lempparituotteeksi, olenhan kuivashampoon suurkuluttaja ja vielä parempi, että tuote taittaa keltaisuutta pois vielä lisää. Kuivashampoo raikastaa hiukset sekä hiuspohjan ja antaa myös tuuheutta hiuksille. Sopii esimerkiksi vaikka kampausten pohjalle! Hintaakaan tällä purkilla ei ole kuin 7,50 euroa ja näitä on saatavilla hyvin varustelluissa päivittäistavaramyymälöissä nyt toukokuusta alkaen!

Löytyykö sieltä muita blondeja jotka saavat käyttää hopeatuotteita oikein urakalla? 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti