2018/05/23

SUMMER BUCKET LIST 


Monen blogista onkin voinut bongata tämän kyseisen "ämpärilistan" ja olen itsekin toteuttanut tämän varmasti joka kesä. Mun summer bucket list ei kuitenkaan täyty huvipuistoretkistä, festareista, telttaretkeilyistä, auringonotosta ta kodin puutrahan luomisesta. Mun kesä ehkä täyttyy juurikin noista asioista, mutta en halua tehdä mitään listaa. Miksen?

Olen jatkuva ylisuorittaja, joka tekee to-do listoja jokaiselle päivälle ja viikolle. Vaikka tuolla tehtävälistalla on myös pakollisten juttujen lisäksi mukavia juttuja, niistä tulee heti pakkopullamaisia kun ne lukee siinä listalla ja tulee tarve vaan suorittaa ne pois siitä ja toivoa, että tehtävälista olisi joskus tyhjä.

Mun kesän to-do lista on siis aivan tyhjä (vaikka muutamia juttuja toki lukee kalenterissa mitä on tapahtumassa, mutta en halua ottaa stressiä yhtään mistään ylimääräisestä!) ja tän kesän tavoite onkin, että vietän kiireetöntä ja rentoa kesää. Otan ilon irti kaikesta vapaa-ajastani ja haluan keksiä vasta sitten extempore reissuja tai jotain muuta hauskaa tekemistä. Tehdä juurikin niitä mieluisia juttuja ja sivuuttaa vaikka niitä tylsiä tehtäviä sieltä to-do listalta. Nytkin mun tämän päivän suunnitelma oli tehdä ruokaa ja ehkä vähän siivoilla, mutta musta on kiva vaan chillailla takapihalla läppäri sylissä.
Tulenkin sitten varmaan kesän lopuksi tekemään tänne koosteen, mitä tänä kesänä tapahtuikaan, eikä niin että mitä aion tänä kesänä tehdä! Otetaan ilo irti jokaisesta kesäisestä päivästä ja toivotaan että nää aurinkoiset kelit ei loppuisi koskaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti