2018/05/07

MITÄ MULLE KUULUU?

 
 Hellou! Miten teidän viikko on lähtenyt käyntiin? Tulin julkaisemaan nyt nämä asukuvat mitä napsittiin Lontoossa ja samalla hiukan kertomaan omia kuulumisiani. Nyt Lontoon reissun jälkeen olen tuntenut olevani jotenkin superväsynyt, en ole saanut oikein arkisista asioista vieläkään kiinni. Itselläni ainakin alkaa takkuamaan heti lomailun jälkeen mm. ruoka-aikataulut, veden juonti ja unirytmi on myös vielä hiukan hoomoilasena (tai nukun melko pitkään aamuisin). Jotenkin sellaista kultaista keskitietä ei ole löytynyt, enkä tiedä johtuuko se nyt siitä, että olen buukannut heti taas arkeni täyteen kaikkea ja vaatinut itseltäni aika paljon kaikkea.

 Myös somemaailma on jotenkin kyllästyttänyt viime aikoina, enkä ole jaksanut miettiä juurikaan mitään siitä. Lontoon reissussa ajattelinkin että onpas kiva viettää oikeasti aikaa ilman wifiä, miksi sitä puhelinta pitäisi räplätä koko ajan?

Nyt kuitenkin kotonakin olen jotenkin kyllästynyt selailemaan somekanavia. Huomaan myös että tuo itseltään vaatiminen on tullut itselläni tänne blogielämänkin puolelle, vaadin koko ajan itseltäni valtavasti kaikkea ja jos en onnistu jossain niinkuin ajattelin, niin turhaudun. En ole jaksanut keksiä uusia postausideoita, kun yritän koko ajan vaan keksiä miten olisin parempi kuvaamaan tai tekemään tätä juttua. Vaikka kirjoitankin blogia melko rennolla otteella, niin nyt mulla on jotenkin ollut hiukan tällainen bad mood. Ehkä mun pitäisi pitää lomaa tästä hetki, kerätä inspiraatiota tai olla keräämättä, mikään kun ei pakolla onnistu tai sitten ainakin se työnjälki kärsii siitä. Blogi kuitenkin kuuluu mun elämääni ja rakastan tehdä tätä juttua, mutta jotenkin fiilis ei ole ollut nyt mikään parhain tai sitten mulla on vaan liikaa kaikkea samaan aikaan meneillään.

Neule Gina Tricot | Farkut Gina Tricot | Vyö Gucci | Kello Michael Kors | Aurinkolasit Gucci | Laukku Louis Vuitton
Vaikka pyrinkin kirjoittelemaan blogiin mahdollisimman positiivisia juttuja, niin haluan silti kuitenkin olla rehellinen ja kertoa myös nämä vähän ankeammatkin fiilikset. Eihän se elämä aina ole pumpulilla kävelyä ja vaikka itselläni tämä on melko pieni asia, niin haluaisin kuitenkin päästä eroon tällaisesta turhasta stressaamisesta.

Ehkä kaipaan vaan jonkinlaista some-lomaa ja yritän ladata akkujani edes hetken aikaa. Palaillaan asiaan siis myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti