2018/05/18

MY FAVORITE THINGS 

Ihanaa päästä julkaisemaan tänne ihan ekat kesäiset asukuvat! Kuten jo aiemmin mainitsin, koin ihan pientä asukriisiä kun älysin etten omista mitään kivoja kesävaatteita.. Onnekseni ostin kuvissa näkyvän keltaisen topin Primarkista neljällä punnalla ja sen lisäksi olen myös ostanut uusia shortseja, toppeja ja mekkoja.. Miten sen säästämisen taas kävi? :D

Mutta nyt höpinät sikseen, sain Meijulta taas kivan haasteen tänne blogin puolelle missä listaan mun lempparijuttuja!


Mikä on lempi vuorokaudenaikasi?

Tykkään oikeastaan koko päivästä, mutta oon niin huono heräämään tosi aamulla, niin vastaan tähän että ilta! Mutta ehkä paras aika on 7-8 aikaan illasta, en jaksa kuitenkaan valvoa kovinkaan pitkään :D

Milloin on lempi vuodenaikasi?

N-Y-T!! Oon oottanut kyllä kesää tosi paljon (jälleen) mutta onneksi nyt tuli nää yllätyshelteet. Oon kyllä niin vilukissa, että ihanaa kun ei oo tarvinnut palella päivisin. Muutenkin mieli on jotenkin vireämpi kun aurinko paistaa, kaikki paikat vihertää, kukat alkaa loistamaan ja järvet on sulia.


Mikä on lempi urheilulajisi (mitä itse harrastat)? 

Apua, mä en oikein osaa sanoa enää mikä mun lempiharrastus on, kun tunnun olevan niin laiska nykyään.. :D Ehkä kuitenkin ratsastus on sellainen mikä ei koskaan tunnu pakkopullalle! Muutenhan treenailen mahdollisimman monipuolisesti (sillon kun jaksan, heh) eli käyn lenkillä, pyöräilen, käyn salilla tai teen ulkotreenejä.

Mikä on lempipaikkasi kotona?

No se sohva taitaa olla hahah. Mutta nyt kesällä ehdottomasti meidän takapiha ja uusi riipputuoli missä on kiva löhöillä! Meidän takapihalle paistaa koko päivän ajan aurinko ja siitä näkyy myös nätisti kun ilta aurinko laskee.

Miten vietät lempipäivääsi?

Herään auringon valoon ilman herätyskelloa, kuuntelen jotain musiikkia ja syön jotain herkku aamupalaa (jonka joku toinen on tehnyt valmiiksi..) sit vähän blogijuttuja, kuvauksia, kavereiden näkemistä jossain lounastreffeillä ja sit jotain aktiviteettiä tai likuntaa kivassa seurassa! Illalla sitten voisin istua laiturilla koirien kanssa katsomassa auringonlaskua. Eli tosi relax päivä!

Mikä on lempitapasi yllättää läheisesi?

Tykkään kyllä tehdä yllätyksiä mutta oon aika malttamaton pitämään yllärit salassa. Parasta on kuitenkin kun onnistuu jossain vedättämisessä ja on järjestänyt jonkun suuren yllätyksen joka tulee toiselle ihan puskista! Esim. H:n synttärimökki yhtenä vuotena tuli ihan yllärinä, mutta oli tosi innoissaan kun järjestettiin se viikonloppu sille!

Mikä on lempiasusi?

Lemppariasu ehkä mulla on edelleen maailman mukavimmat Hollisterin lökärit, karvasukat ja Adidaksen huppari.. Oon vähän mukavuudenhaluinen nykyään. Toiseksi ehkä yltää jo mun Victoria Secret`sin pyjama.


Mistä lempivaatteestasi et pystyisi luopumaan?

Ihmettelen miten olen pystynyt elämään ilman tätä Guccin vyötä eli varmaan siitä en tule luopumaan!

Mikä on lempijuomasi?

Pepsi Max vanilla jota ei tietystikään löydy suomen maalta..

Mikä on lempiruokasi?

Tää on aika paha! Mutta ehkä mä voisin elää tällä hetkellä kiinalaisella (nuudelia+kanaa) tai sitten tacoilla..

Voiko lempiasioista kiistellä?

EI koska kaikki tykkää just niistä jutuista mistä ikinä tykkääkään! 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti