2019/02/26

MINÄ..


 Blogihaasteita ei ole näkynyt blogissani ihan hetkeen - kaikki postaukset on enimmäkseen liittyneet vain matkusteluun. Välillä kuitenkin tuntuu, että takki on aika tyhjä kun pitäisi kirjoittaa matkusteluun liittyviä asioita, eikä haluaisi tehdä tästä blogista mitään kaupunkiopasta, vaan pitää täällä myös sen perus lifestyle teeman yllä. Matkakuvia mulla on kuitenkin melko iso pläjäys, joten niitä tottakai pommitan tänne niin paljon kuin niitä vain riittää! Tämän postausidean kuitenkin löysin Hennan blogista ja kiva päästä kirjoittelemaan jotain muutakin kuin matkusteluun liittyvää!


MINÄ ELÄN.. joka päivä tehden jotain erikoista, unelmoiden isoista jutuista, toivoen jokaisen päivän olevan erityinen.

MINULLA ON.. hirveä ikävä suomalaista ruokaa, hinku päästä raivaamaan koti läpi ja varata kirppispöytä, ikävä Suomen kesää ja suppailua ilta-auringossa.

MINÄ TOIVON.. että saisin joskus tehdä unelmaduuniani, oppisin editoimaan hienoja videoita, saisin joskus nauhoitettua oman podcastin, löytäisin blogikavereita, saisin Suomeen tullessa ison läjän irtokarkkia ja suklaata ja että tästä vuodesta tulisi ihan huikea!


MINÄ EN OLE.. hyvä laittamaan ruokaa, maistanut tupakkaa, draamailija, tarpeeksi hyvä säästämään (paitsi matkoja varten), tehnyt tarpeeksi töitä sen eteen, että voisin olla yrittäjä.

MINUA ÄRSYTTÄÄ.. ihmiset jotka eivät ymmärrä miksi en käytä alkoholia, ihmistungoksessa liikkuminen, se ettei koskaan osaa päättää missä söisi, Instagramissa kaikki feikkiseuraajat ja muut ihmiset jotka alkavat seuraamaan vaan siinä toivossa, että alkaisin seuraamaan takaisin..

MINÄ OSAAN.. olla järjestelmällinen lähes missä vaan (itseni mielestä voisin olla vieläkin järjestelmällisempi!), uskotella itselleni että olen ansainnut itselleni jonkun ostoksen, hyvä älyämään asiat vähän liian myöhässä, sivuuttaa negatiivisia asioita ja keskittyä positiivisiin asioihin elämässäni.

MINÄ ARVOSTAN.. omaa terveyttä, rehellisiä ihmissuhteita, ihmisiä jotka ovat saavuttaneet suuria unelmia kovienkin haasteiden jälkeen.

MINÄ SHOPPAILEN.. pelkästään täydellisiä ja söpöjä juttuja, pitkään harkittuja ostoksia, joskus myös heräteostoksia (onneksi nää on kuitekin vähentynyt!)

MINUA NAURATTAA.. H:n omat jutut ja se miten se jaksaa viihdyttää mua, huonot läpät, meidän koirien hössötyskohtaukset, omat kommellukset elämässä.


4 kommenttia:

  1. Ihana Miina, ihana postausidea ja ihanat kuvat <3 Voi ku asuttais lähempänä toisiamme, luulen että meistä voiskin tulla aika hyvät "blogikamut" :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Jenni! <3 Voi kun teleporttaus keksittäis niin mikään ei ois enää kaukana, ois ihan mahtavaa viettää sunkin kans aikaa! <3 Ehkä treffaillaan sitten jos satun kulkemaan siellä päin :)

      Poista
  2. Mullakin on tää vähän työn alla, nää on parhaita kun saa niitä semmosia samanlaisia fiiliksiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näitä on kiva lukea aina muidenkin blogeista!

      Poista