2019/04/23

MITÄ MÄ IKÄVÖIN ULKOMAILTA?


Kaksi kuukautta kotona - herranjestas! Jopa mun Suomen sisäiset matkustelut on ollut tässä kahden kuukauden aikana melko minimissään. Arvatkaa vaan miten isoksi möykyksi mun matkakuume on noussut tässä ajassa? Onneksi reilu kuukauden päästä odottaa kuitenkin uusi loma, kun lentokoneen nokka nousee kohti Barcelonaa ja Portugalia ja onneksi sitä ennen myös olisi tarkoitus reissata Etelä-Suomeen! Nyt tässä matkakuumeessa ajattelin koota vielä muutamia kuvia meidän maailmanympärysmatkalta ja listata juttuja mitä ikävöin ulkomailta.


Meren kohinaa ja aaltojen tuijottelua. Mun on varmaan joskus pakko saada talo meri/järvinäköalalla koska siihen näkymään ei vaan koskaan voi kyllästyä!

Palmupuita ja sitä ettei tarvitse palella! Oikeasti olen kyllä sellainen vilukissa että vasta viime päivinä olen viitsinyt luopua kevytuntuvatakista ja siirtyä keväisempiin takkeihin..

Huoletonta elämää ilman aikataulutuksia ja kiireitä

Käppäilyä sademetsien keskellä


Piknikpäiviä rannalla ja sitä rusketusta minkä tolta reissulta onnistuin nappaamaan! (itseruskettavakausi on nyt siis aloitettu..)

Snorklaamista ja surfaamista (vaikka olin aika huono surffari, mutta jotenkin sitä innostaisi mennä kokeilemaan uudestaan!)  

Iloisia ja ystävällisiä ihmisiä 

Venice Beachin letkeää menoa Losissa

Havajin auringonlaskuja

Liiankin edullisia jalkahoitoja Balilla
 

Kaikkien hienojen eläimien ja lintujen bongailua!

Treenaamista Vegasin salilla ennen aamupalaa

Värikkäitä kuvauspaikkoja ja muutenkin sitä kun kuvausinpsis oli ihan satasessa koko ajan!

Tuoreita hedelmiä ja marjoja sekä ananasmehua

Japanin ylipirteitä kuulutuksia ja pimputuksia metroissa

Sitä ettei tarvinnut miettiä kotiaskareita ollenkaan :D


4 kommenttia:

  1. Ääää niin ihania kuvia jälleen!! <3 Mun reissukuume on aivan huipussaan ja oon selaillut lentoja viime aikoina kovasti, mutta en oo vielä kuulemma esitellyt miehelle tarpeeksi vakuuttavaa matkabudjettia :D Niin haluaisin reissuun taas! Ihania juttuja olit kyllä tähän listannut :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! <3 hahah en siis selkeästikään ole ainoa, mä kans olen välillä selaillut tota momondoa aika tasaiseen tahtiin.. :D Reissuun olis kyllä ihana lähteä!

      Poista
  2. Ihanat kuvat :) Ei oo tullut vuoteen käytyä kuin laivalla, eli tälle loppuvuodelle pakko joku reissu saada!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri! :) no sit sulla voi olla jo pienoinen matkakuume, eli äkkiä matkaa varaamaan! mäkin toivon että joku reissu onnistuisi vielä loppuvuodellekin :)

      Poista