2019/04/29

PARAS KIRJA JONKA OLEN LUKENUT 

Mä olen aina ollut melko laiska kirjojen lukija, mutta viime vuosina olen jo vähän innostunut tästä touhusta! Olen aina ollut vähän surkea lukemaan, koska en oikein jaksa keskittyä pitkiin teksteihin, varsinkaan jos teksti on yhtä maistuvaa kuin pahvi. En kovin helposti siis löydä mitään uutta luettavaa, koska haluan olla varma, että jään kirjaan koukkuun heti (aivan sama pätee myös kaikkiin telkkarisarjoihin, haluan ahmia ne hetkessä läpi!)

Tästä kirjasta ajattelin kirjoittaa aivan oman postauksen, koska tämä osui ja upposi. Jopa niin hyvin, että luin tämän kaksi kertaa peräkkäin. Kyseessä on tosiaan You are a Badass - lopeta itsesi vähättely ja elä täysillä kirja. Jen Sinceron tyyli kirjoittaa, on aivan mieletön, missään vaiheessa en kokenut että lukeminen olisi ollut millään tapaa tylsää, vaikka tällaisista self-help kirjoista tulee kieltämättä heti ensimmäisenä mieleen, että kuolee tylsyyteen kun teksti on niin puuduttavaa ja tasaista mössöä.

Tämän kirjan avulla sain itse ainakin ihan uusia ajattelutapoja, enkä todellakaan suhtaudu elämään enää yhtä vakavasti kuin ennen. Osaan myös arvostaa enemmän niitä asioita mitä minulla on ja osaan myös haaveilla suuria asioita elämääni, juuri sellaisia, mitkä tuntuu ihan järjettömiltä. En halua nimittäin elää sellaista elämää, että herään siihen joskus 10 vuoden jälkeen ja tajuan, että olen jumissa ja olen heittänyt kaikki unelmani jonnekin rotkon pohjalle. Mä ainakin haluan käyttää jokaisen hetken elämästäni unelmien toteuttamiseen ja täysillä elämiseen, joten jos säkin kaipaat vähän lisäboostia siihen, niin suosittelen ehdottomasti hakemaan tämän kirjan kirjakaupasta luettavaksi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti