2019/04/13

MITÄ MULLE KUULUU NYT?


Ihanaa viikonloppua! Tänään sain kaivettua kameran pois kaapin perältä ja lähdettiin kuvaamaan ekat asukuvat tänä keväänä. Asuksi päätyi ehkä mun ihan lemppari arkiasu: huppari, nahkahousut, lenkkarit ja villakangastakki. Ihana päästä kirjoittelemaan tänne kun kirjoitusvimma meinaa iskeä päälle, joten ajattelin kertoa pitkästä aikaa ihan perus kuulumisia!

Nyt on reilu kuukausi arkea takana Suomessa ja yksi päällimmäinen asia on ollut jatkuva matkakuume. Heti lumipyryn nähdessäni olen selaamassa Momondon sivustolta mihin maahan ottaisin lennot. Ulkomaan kuume jäi kaivamaan ja sopeutuminen Suomeen, etenkin tälle omalle pienelle paikkakunnalle tuon maailman näkemisen jälkeen on ollut aika haasteellista. Toivon tämän kuitenkin helpottavan nyt kun mennään kevättä kohti ja tänne tulisi oikeasti lämpimämpää! Matkan jälkeen on myös ollut yllättävän hankalaa löytää blogiin uutta inspistä. Matkalla kun oli tarjolla toinen toistaan kauniimpia kuvauspaikkoja ja aiheita, mutta kotona taas tuntuu ettei ole juuri mitään kuvattavaa tai kerrottavaa.

No mutta arkeeni on kuulunut muutakin kuin blogi inspiraation etsimistä kivien ja kantojen alta. Koska olen ikuinen tuuliviiri ja kaipaan elämääni koko ajan jotain uutta, niin nyt olen yrittänyt saada pieniä (ja vähän suurempia) muutoksia elämään. Ensimmäisenä muutoksena tietysti on työpaikan hakeminen, joka on edelleen hyvinkin auki. Olen vieläpä juuri sellainen hätähousu, joka ei malttaisi millään odottaa että asiat selviää ja tässä epätietoisuudessä eläminen on ollut todella stressaavaa ja uuvuttavaa, koska tätä työasiaa jauhaa päässään useita kertoja päivän aikana (nyt muistin myös että pitää chekata uudet työpaikat jotka ovat tarjolla...). Työnhaun lisäksi olen haaveillut hiukan asuntoasioita. Myös meidän timanttisisustus on alkanut myös tulla hiukan jo korvista ulos, joten sen suhteen olen alkanut tekemään muutoksia. Koti on nyt aikalailla raivattu, turhat tavarat on viety kirpparille ja vielä muutamia huonekaluja olisi tarkoitus myydä, niin sitten voin alkaa suunnittelemaan uutta sisustusta.

 Takki Vila | Nahkahousut Vero Moda | Kengät Adidas | Huppari Adidas | Laukku Chanel | Aurinkolasit Gucci

Mutta ilman ulkomaankaipuuta, työhakustressiä ja blogi inspiksen kadoksissa olemista olen ollut yllättävän hyvällä tuulella! Ehkä kun tiedän mihin tällä hetkellä tähtään, niin osaan jotenkin ajatella, että asiat kyllä järjestyy ajallaan kun paiskii nyt vaan töitä niiden eteen. Stressaavien asioiden ohella olen yrittänyt olla kiirehtimättä ja miettimättä tympeitä to-do listoja ja käyttää aikaa vaan niille mieluisille asioille ja tämä on ehkä myös yksi syy, miksi en ole menettänyt hermojani tässä arjen keskellä. Olen myös oppinut viettämään aikaa ihan yksinään ja olen jopa raivannut kalenterista aikaa sille, että saan vaan olla paikallaan. Arjen keskellä on ehkä parasta vaan löhötä sohvalla läppärin kanssa tai Netflixiä katsoen. Taidan olla melko vanha kun haaveilen tällaisista koti-illoista :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti