2016/09/14

SNAPCHAT


Helou! Ajattelin päivitellä välillä tänne blogin puolelle kuvia snapchatin puolelta. Tuonne snäpin puolelle tuleekin välillä päiviteltyä useastikkin ja jos haluatte seurata mun menoa siellä niin löydätte mut nimellä miinakaroliina.

Tänään mulla on ollut kunnon sporttikeskiviikko! Aamulla kävin salilla ja sen jälkeen suuntasin tallille liikuttamaan kaksi hevosta. Illalla olisi vielä tarkoitus suunnata koirien kanssa lenkille, mutta nyt olen jotenkin ihan poikki aamupäivän menoista että olen ihan mieluusti hetken aikaa sohvalla läppärin kanssa! Pitäisi myös alkaa pikkuhiljaa miettimään pakkaamista, kun viikonloppuna starttaa meidän lappilomailut jee! Nyt kuitenkin jätän kirjoittelut tähän, tuntuu ettei päässä pyöri mitään muuta kuin silmät ;) palaillaan!


10 kommenttia:

  1. Nää snappi postaukset on ihan super kivoja:)
    http://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana kuulla et tykkäät, postailen näitä siis jatkossakin <3

      Poista
  2. Sua ei voi lisätä snapissä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tääh miksei :o ainakin mulle on snäpissä tullut lisäyksiä!

      Poista
    2. Nyt näkyy mystory :) olin lisännyt näemmä jo aikaisemmin, siksi ei onnistunut lisääminen :D

      Poista
    3. Haha no hyvä et onnistu! :D en ollutkaan laittanu mun mystorea aikaisemmin näkymään julkisesti!

      Poista
  3. En malta odottaa että tuutte ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en malta oottaa et pääsen sinne 😍❤️

      Poista
  4. Sut voi lisätä mut sun mystorya ei nää?

    VastaaPoista