2019/03/31

MY FIRST CHANEL


Tämä minun laukkuperheen uusin tulokas vilahti jo aikaisemmin Instagramin puolella, mutta nyt ajattelin esitellä tämän myös täällä blogin puolella. Mun unelmien täyttymys kävi viime kuussa toteen, kun hennoin vihdoin ja viimein ostaa mun unelmien laukun! Okei, otsikko saattaa hiukan hämätä, tämähän ei varsinaisesti ole eka Chanelini, koska omistan myös Chanelin rahapussin, mutta tämä on se the laukku josta olen unelmoinut varmaan kymmenen vuotta!!

Laukku on tosiaan klassinen Chanel 2.55 Flap Bag medium koossa. Ostin tämän second handina ja laukulla on ikää jo 20 vuotta, mutta laukku on silti ihan priimassa kunnossa. Tästä tuli kyllä ihan ehdoton ykkönen ja jos pitäisi valita laukuistani joku suosikki, niin se olisi tämä! Laukku on ihanan ajaton ja toimii lähes jokaisen asuyhdistelmän kanssa. Mulla oli tarkoitus ostaa itselleni 30-vuotislahjaksi tämä laukku, mutta nyt kun tilaisuus tuli jo vastaan, niin en voinut jättää tätä laukkua ostamatta, enkä ole katunut tämän ostamista päivääkään, vaikka se lohkaisi lompsasta aika sievoisen summan. Nyt kuitenkin tämän ostoksen jälkeen tämän himoshoppaajan ostelu on vähentynyt huomattavasti, koska vihdoin on tunne, että nyt mulla on kaikki mitä tarvitsen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti