2012/03/10

BB

Anteeksi parin päivän postaustauko! Mulla on ollu kiirettä+mulla ei oo myöskään ollu oikee mitää matskua mistä tehä postausta :-D Viime 3päivää oon ollu koulussa, onneks maanantain jälkeen on pari viikkoa lomaa sit hahaa. Mut niin torstaina oltiin  meikkailee+laittaa kampaukset akoille naisten päivänä johonkin muotinäytökseen or something??? ja perjantaina koulussa oli asiakaspalvelu jossa oli tosi kiva asiakas mulla (NOT) ja nyt sit käytiin suolahdessa leikkaa mummojen hiukset. 

Citymarketista mun mukaan lähti myös tänään BB voide, onko kellää kokemusta tästä? mun tekis mieli ostaa kaikkia kivoja meikkejä mut miksei saarijärvellä voi olla samanlaista valikoimaa kuin esim sokoksella?

Kohta pitäis alkaa valmistautuu iltaa varten ja keksiä jotakin tosi kivaa (lue: katotaan vaan niin törötämme autolla sokkaparkissa ja mietitään miten tylsä paikka koko saarijärvi on)

2 kommenttia:

  1. hiukses on aivan ihanat:-) muutenki kiva blogi sulla!

    BLACKBERRY

    VastaaPoista
  2. mä joskus ostin kans tuota BB-voidetta, ja mun odotukset sitä kohtaan oli tosi korkeella. ei mulla ikävä kyllä ylätäny suosituksiin ja totesin vuoteen mun iholle ainaki huonoksi :< mitä sä oot tykänny ? :)

    VastaaPoista