2012/03/03

lauantai

Ihan ekaks, lukijoitahan on jo 95  !! Suuret kiitokset kun jaksatte lukea näitä mun juttuja, ootte kivoja<3
mut joo mun hiihtoloma alko siis tänään ja kestää jopa huomiseen! Olin melkei koko hiihtoloman töissä niin mulla on sen takia näin lyhyt loma. Tänään en oo oikeen saanu muuta aikaseks kun pakannu meijän tavaroita. :-)
Huomenna huoltaa onneks kynnet, mun molemmat pikkurillit on kärsiny kovia ja on nyt ilman tippejä! En vaan osaa päättää millaset kynnet pistäisin seuraavaks ääääääää

onko muuten ketään menossa tänne? 


10 kommenttia:

  1. mä aattelin ainakin mennä tonne festareille, jos suinkin sattuu olemaan vapaa viikonloppu silloin! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset ja näillä näkymin tonnekkin festareille pitäis suunnata. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Itekkin aattelin koittaa kalastella lippuja tonne :)

    VastaaPoista
  4. Joo tonne weekendiin pitäis kyllä lähteä! voisin haluta voittaa ne VIPliput esim :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marsu jos saat sun vip liput niin voin olla yhden lipun omistaja :D

      Poista
    2. no enpä voittanu viplippuja, kökkö :(

      Poista
  5. Huhhuh kuinka kaunis olet ♥ ja mäki oon menossa tonne weekendiin :)


    http://myliberte.blogspot.com/

    VastaaPoista