2012/03/11

Miinan päivä!


Nää sunnuntait on nykyään niiin kivoja! Eilen mulla oli suunitelma lähteä karstula hoodeille partyilemaan mutta mun suunitelmat sitten kusi niin olin sit pojille kuskina taas. Siitä hyvästä sainkin hemmottelu päivän mihin kuului aamupala sänkyyn ja mussu kävi myös hoitaa mun ponit eikä mun tarvinnu liikahtaa aamulla mihinkään :) iltapäivällä sit lähettiin katttomaan kohta 18 joka oli kyllä huono elokuva ja sen lisäks kaupoilla ja subissa syömässä! .

innostuin kans vähän pakkailee tänään niin makkari näyttääkin nyt sit tältä..

ostin sit tämmösen söötin radion

8 kommenttia:

  1. kivoja kuvia ja olet oikea kaunotar Miina! :)

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. aivan ihana toi radio, määäki haluun !! :-(

    ps. oot iha jättekaunis ! :)

    VastaaPoista
  3. Oliks toi kohta 18 hyvä leffa :)? Et kannattaaks mennä kattoo!
    Ihana blogi sulla muutenkin :)

    <3 nataliaoksanen.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset sul ja aa söpö radio!! :>

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    VastaaPoista