2012/03/04

Kynsipäivä!

Heippa lukijat! 
Tänää oli ihan kiva sunnuntai, aika paljon aikaa vaan meni päivästä kynsiin.  Aamulla lähdettiin meidän rallirusinalla jyväskylään ja mun serkku huolti mun kynnet. Mulle pistettiin tällä kertaa vähän tummemmat glitteri kynnet koska olisin halunnut semmoset siistit timangi kynnet mut serkullani ei ollut tällä kertaa niin paljoa timantteja. Mutta joo sen lisäks olin laittanu hetko sitten eräääseen mallitoimistoon hakemukset, niin tänään mulle sit soitettiin sieltä! Mun täytyis lähteä siis Helsinkiin koekuvauksiin jossa ne sit kattoo olisko musta sille alalle.

Mun kynnet näytti aamulla tältä, pikkurillit sai kärsiä eilen kunnolla kun tankkasin autoa :-D

Tässä sit uudet kynnet :-)

Takas tullessa käytiin sit kodin terrassa ja otettiin mukaan meijän uuteen makkariin tapetit!

Ja loppu ilta menikin mulla tehdä näitä. Tein siis ekaa kertaa rakennekynnet ja suvi tuli mulle koekaniiniks, kynsien tekoon ei ihme menny mulla kuin 2,5 tuntia (saa sit nähä kauanko ne vaan pysyy hmm.. :D) 
Mut huomenna sit mulla on kunnon kynsikoulutus ja sen jälkeen alan väsäilee näitä kotona!

4 kommenttia:

  1. oi sulla on nätit kynnet, kuten myös noi sun itsetekemät! :)

    VastaaPoista
  2. muistan ite ku kokeilin tehä geelikynsii ekaa kertaa ite koton... sormia oli kolme ja aikaa meni melkeen kaks tuntii :DD mut olin mä sitä geeliä ainakin tarpeeks laittanu ku ne kolme viikkoo ihan liikkumattomina siin pysyi :'D
    ihana toi laukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, kiitti :D Huomas joo eilen ku tein vähän arvailemalla noi kynnet ni niihin meni 2,5 tuntia mut tänään koulutuksessa meniki se 4 tuntia :DDDD

      Poista