2012/03/19

Maanantai

Tää päivä alkoi ehkä huonoiten! Lähin aamulla viemään avaimia vanhasta asunnosta ja talkkari kävi eka kattoo kämpän läpi. Noh, ensin soittelen talkkarille sen 1,5 tuntia ja sit kun saan sen kiinni niin se tulee ja kattoo et hetkone täällähän vuotaa joku putki ja ukko alko sit tietty mulle huutaa siitä et se pitää korjata hei tai tulee kauhee lasku mulle. Ramppasin sit rauta kaupassa pariinkin kertaan ja yritin korjata jotakin fucking putkea minkä toiminnasta en tiedä mitään !! Sitten mulla meni hermo ja se talkkari tajus vihdoinkin et enhän mää sitä saa korjattua ja se korjas sen. No mutta kotiin tullessa avaimenperäni, laukkuni ja sormeni meni rikki, koira oli vääntänyt torttunsa olkkarin valkoselle matolle ja sen jälkeen se vielä karkas multa. 
Päivä kuitenkin muuttu kivemmaksi kun postilaatikkoon oli tullu mun uus iphonen kuori :-) Sen lisäks mulle soitettiin ja sain vihdoinkin töitä!! Huomenna+keskiviikkona kuitenkin meen vielä tallille töihin, mut sitten ennen pääsiäistä alkaa uus työ ja työkaverina löytyykin Laura

Eilen oltiin Pontson kaa siis mölli kisoissa, jouduttiin eka oottelee kolme tuntia et meijän luokka alko mut sitten päästiin menee rata, ekalla kerralla koira ei oikein halunnut totella, mut toisella kerralla tuli puhdas rata ja oltiin  neljänsiä :) 

Huolsin tänään myös mun kynnet, olisin vaan halunnut kynsistä pidemmät mut mulla oli jo niin lyhyet tipit niin sen takia noi on noin nysät :D

8 kommenttia:

  1. aivan ihanat kynnet<3 kaunis sinä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitos :> saa vaan nähdä kauanko nää timantit kestää kynsissä :D

      Poista
  2. a) maailman söpöimpii vohveleita
    b) oot itekki aika söpö
    c) noi kynnet on pelkkää rakkautta
    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitti vilma <3 :> Nää kynnet on täyttä rakkautta niin kauan kun ne kestää mut niitten tekeminen oli ehkä maailman hirveintä varsinkin kun tekee ite itelleen :D

      Poista
  3. Kiva toi turkoosi paita! Ja on noi kynnetkin hienot, mietin vaan et eiks noi timantit tartu kaikkeen inhottavasti? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei nuo tartu mihinkää inhottavasti mut osa meinaa rapista vaan irti, en sit tiiä oonko nii huono laittaa ne vaan :D

      Poista