2012/03/07

ostoksia

Sain vihdoinkin kuvattua vähän mun eilisen päivän ostoksia, aamulla olin tosiaa menossa salille mut siellä oli joku fuking mummojumppa et en päässy sinne :-( Täytyy siis lähteä treenailee koirien ja ponin kaa sitten.
Vielä 9 päivää pitäis jaksaa asua tässä kämpässä ja meinaan jo nyt menettää hermoni ku saa asua täällä kaikkien pahvilaatikkojnen seassa,kuvienkin ottaminen tuntuu jotenkin niin hankalalta kun täällä on ihan kauhee sekamelska :-D

 paita h&m

Ginasta löysin kivan persikan värisen paidan, Housut mummu osti mulle paletti sportista -50% :-)

uudet salihousutki löyty palettisportista -40%

Huppari Cubus, rintsikat seppälä

Minäkin erehdyin ostamaan Jet setin "teinikellon" mutta tää oli vaan niin söpö!

 Puhelimeenkin hankin ns. työkuoret koska pelkään mun chanelin kuoren takia kun puhelimeni saa välillä lentää tosiaan aika kovastikkin........

Hello kitty meikinpuhistuspyyhkeitä!

Ikean ostokset!

Sit ostin myös uusia siivousvälineitä (koska kaiken pitää olla pinkkiä?) 
Huomaatte varmaan muutenkin mikä mun lempiväri on ? :-D

9 kommenttia:

  1. huppari oli 20 e, siihen olis kans saanu samanlaiset housutkin :>

    VastaaPoista
  2. En voinu olla missaamatta tota poni sanaa! Mimmonen pononen sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. multa löytyy kaksi valkoista ponia, toinen on kyllä vähän isompi kuin poni arabiruuna ja sit toinen on shettis tamma :-)

      Poista
    2. Oi! Onko ne ihan ratsuja vai? Iteltä löytyy jo eläkkeellä oleva raviponi. :)

      Poista
    3. toinen on ihan ratsu ja toinen on vaan eläkkeellä oleva pullaponi :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi sulla :) Munkin silmään pisti toi poni, olis todella kiva jos tekisit sun hepsuista postauksen :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva tietää, ajattelin tehä varmaan ihan erillisen postauksen nyt viikonloppuna kaikista näistä mun lemmikeistä ;-)

      Poista