2012/03/21

Piece of Norway

Tänää tulin töistä niin huomasin että meijän postilaatikko oli ihan täynnä, siellä oli mulle kaks pakettia :-D


Eka paketti minkä mussu oli luvannut mulle. UUSI JUMPSUITTI ja tällä kertaa vihdoinkin juuri mun värinenkin eli vaaleanpunanen ♥ Jumpsuitin tilasin siis TÄÄLTÄ oikee hintahan tällä oli 190 e mut oli kivasti nyt alennuksessa ja muzzu mulle lupas tän ostaa ku se myi autonsa :-)

 Toinen paketti mulle tuli nelly.comista ja tilasin tuommoisen kesämekon (mistä en vaan saanu mitenkään edustavia kuvia sorry :-D) 

Loppuilta menee nyt leffan kattomiseen ja kaikkien mässyjen syömiseen (tänään pitsaa ja huomenna sit salille,right?) Huomasittehan muuten te kivat (ilkeätkin) anonyymit että voitte kommentoida mulle tänne! (ilkeät kommentit voitte silti jättää väliin ♥) Ennen ei tosiaan oo pystynyt mun blogiin laittaa kommenttia kuin kirjautuneet koska olen urpo ja tajusin että tässähän on asetuksia mitä voi tosiaan muuttaa :-D

6 kommenttia:

  1. voisiks tehä tässä jollonki täs pian meikkipostauksen?:) ja sitten sellasen sinä ja harri postauksen? Olis kiva tietää missä teiän tarina on saanu alkunsa yms:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin tehä, kiva saada noita postaus ehotuksia ;-)

      Poista
  2. Söpö toi nellyn mekko! sopii hyvin sulle =)

    VastaaPoista
  3. toi jumpsuitti on vaa niiiin ihana :--D

    http://haidisworld.blogspot.com/

    VastaaPoista