2012/03/26

viikonloppu

Vihdoinkin pääsen kunnolla koneelle ja tekee jopa postauksen tänne! Mun koko viime viikko oli niin täyteen buukattu ja viikonloppukin meni reissuihin, eilen tultiin puol kymmenen aikaan illalla kotiin vasta. 
Lauantaina mentiin kouvolaan äitin luokse, ensin käytiin jyväskylässä kun harri ehdotti mulle et se suostuu ostaa mulle kolme vaatekappaletta (tätä ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut :D) shoppailun lisäks kävin kans hakee korvaani 3mm venytyskorun ja sit lähettiin ajelee kouvolaan :-) Kouvolassa käytiin sit coffee housessa vähän juomassa drinksuja ja käytiin lainaa hostel 2 

Sunnuntaina lähettiin aamusta helsinkiin studio elitelle koekuvauksiin. Kuvaukset meni hyvin ja mulle voisi olla mainosmallin töitä, ensin täytyis käydä vaan tekee mallikansio :-) Oon tosi innoissaan tästä jutusta ja ootan vaan et pääsisin jo eteenpäin tässä jutussa! Sit kuvausten jälkeen muuten käytiin vaan fazerilla syömässä ja lähettiin ajelee kotiin päin.

Mut tässäpä mun ostokset mitä tällä kertaa takertu mukaan...

taas lisää guessia, spiritstoresta

spiritstore

spiritstore

sokokselta ostin myös uuden hoitoaineen ja ehkä maailman parhaimman ripsivärin :)

4 kommenttia:

  1. tosi kivat noi kengät ! :)

    http://inkaws.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Heeeeei, sulla on tosi kiva blogi. Muutama viikko sitten eksyin lukemaan ja odotan innolla sun uusia postauksia! :) Toivottavasti saat värkättyä sen mallikansion ja se homma menee eteenpäin. Toivon sulle Miina kaikkea hyvää ja menestystä sun puuhiin, vaikutat sympaattiselta ja mukavalta tyypiltä! Kivaa kevättä sulle ja koiruleille :)

    VastaaPoista